AlltidRett Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ja, jeg skal også delta i Alna. Om.. jeg får plass. Det var 38 andre før meg på lista... Farlige folk på alle kvalifiserings stedene! Watch out for Tage på Alna. Jeg spår at han vinner den om han deltar. Jeg var lur og meldte meg på hamang.. Ser ingen farlige der. Ellers har vi Chainless på drammen, og Tonberry på strømmen. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) No items right? Smashballs(og dragoon forsåvidt) er det mest ubalanserte og idiotiske introdusert i dette spillet. Uansett, skulle blitt med om jeg fikk fiksa trådløst på wiien. Klart å få det til å funke i 10min engang når jeg skulle laste ned Mariokart 64 og Mario 64. Errorcode 51030 ftw! Endret 10. juli 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 No items right? Smashballs(og dragoon forsåvidt) er det mest ubalanserte og idiotiske introdusert i dette spillet. Uansett, skulle blitt med om jeg fikk fiksa trådløst på wiien. Klart å få det til å funke i 10min engang når jeg skulle laste ned Mariokart 64 og Mario 64. Errorcode 51030 ftw! Ingen items med i denne turneringen nei. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 ikke engang MAT? Nei, helt sikkert ikke. Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg er med, hvis det ikke er fullt. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Imorgen braker det løs! Vi mangler 3 deltakere. Noen som kan verve noen flere med? I verste fall får jeg bare justere litt på grupper og bracket. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 NOITEMか? kan godt bli med selv om det er forederi mot smash..=\ Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 No items/Smashballs. Det blir jo mer "rettferdig" i såfall. Selv om jeg kanskje synes folk tar det HAKKET for seriøst dog Items og Smash Balls kan gjøre kampene mye mer uforutsigbare og varierte. Er ikke så veeeeldig vanskelig å gjette seg frem til eventuelle vinnere nå. Gapene mellom spillerne i Brawl er ganske stort. Noen har sitti flere tusen kamper, mens andre har noen titalls online. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 sakurai mener items er essensen til spillet, det er alt jeg har å si. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg kommer til å vinne!!Muaha. Hva skal vi gjøre med det? Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg kommer til å vinne!!Muaha. Hva skal vi gjøre med det? Slå deg? Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 JA, det kunne fiksa problemet. Men er ingen som klarer det >< Lenke til kommentar
benkarro Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 JA, det kunne fiksa problemet. Men er ingen som klarer det >< Jeg har spilt mot deg og ble ikke så imponert Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Gå og legg deg, Kjell. Du trenger søvn Endret 13. juli 2008 av UleDule Lenke til kommentar
unwill Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Tar det ikke så veldig seriøst, men hvis du vil bli slått kan du jo prøve alle mot alle, 4 per bane, random bane fra hele samlingen, med itemsene på. Regner med at du ikke vinner like lett da. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Benkarro: Jeg er 100% sikker på at du ikke vant en eneste gang. Med mindre det var items eller mer enn 1vs1 Nei jeg trenger ikke søvn, jeg bare liker å leke ufordragelig. Det er gøy. Og ja, jeg lurer på om jeg skal la motstanderene mine velge hvilken char jeg skal spille for hver match faktisk.. Unwill: nei med sånne regler vinner jeg ikke lett i det hele tatt. Men så er denne turneringen 1vs1,uten items og med fine baner. Så da blir det "verre" (: Endret 13. juli 2008 av AlltidRett Lenke til kommentar
Garney Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hmm ... i dag burde vi kanskje få vite gruppeoppsettet og kampoppsettet? Siden gruppespillet starter i dag. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Enig med Garney; istedenfor å diskutere hvem som er best, kan vi kanskje starte turneringen og finne det ut? Alt skulle tross alt være klart i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå