cs_ Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Virker jo som det bare er du som har så elendig online opplevelse med brawl da.. Er sjelden det lagger noe særlig om jeg spiller med andre nordmenn som har god internett tilkobling og wii lan adapter. Langt ifra, det har vært mye klaging om dette når det kom ut i USA og Japan. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Virker jo som det bare er du som har så elendig online opplevelse med brawl da.. Er sjelden det lagger noe særlig om jeg spiller med andre nordmenn som har god internett tilkobling og wii lan adapter. Langt ifra, det har vært mye klaging om dette når det kom ut i USA og Japan. Vel, husk alltid å ikke ha på nedlastinger eller annet som kan dragge ned nettverket ditt, og hvis routeren er langt unna har det faktisk hjulpet for noen å ha Wii'n nærmere routeren. Nok en gang vil jeg si at det å spille mot nordmenn online på brawl er next to knirkefritt, og tror det er likt for de fleste. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Får jeg delta? Heter Fearx på brawl =) Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Klart det Tron, du er med Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Og hva gjør dere med supreme lagging? Blir litt for random om det lagger noe intenst. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Og hva gjør dere med supreme lagging? Blir litt for random om det lagger noe intenst. Er jo ikke OL eller VM det her, så går vel bra med litt lagg. Og hvis alle får hoste lite mange ganger så er det vel greit. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Unwill! Brawl med meg! Eg har lagt deg til, ser du er online osv. Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg vil gjerne bli med om jeg kan? Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Og hva gjør dere med supreme lagging? Blir litt for random om det lagger noe intenst. Er jo ikke OL eller VM det her, så går vel bra med litt lagg. Og hvis alle får hoste lite mange ganger så er det vel greit. Finnes folk som har så mye lag at jeg faktisk kan studere hver frame i omtrent 5 sekunder. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg vil gjerne bli med om jeg kan? Klart det, du er med Lenke til kommentar
@ir Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Im inn. Men lurer litt på åssen gruppespillet ordnes, sånn når det gjelder tid og hvem som skal sloss mot hvem. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Im inn. Men lurer litt på åssen gruppespillet ordnes, sånn når det gjelder tid og hvem som skal sloss mot hvem. Det ordner jeg vet du, men som skrevet, gruppespill varer fra 13 til 27 juli. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Gleder meg. Dette skal bli en flott oppvarming til den offisielle turneringen som blir arrangert av Bergsala/Nintendo norge i august. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Gleder meg. Dette skal bli en flott oppvarming til den offisielle turneringen som blir arrangert av Bergsala/Nintendo norge i august. Den som jeg har tenkt å vinne? Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Den hvor unlocks ikke er med? Den hvor smashballs er med? Den JEG skal vinne? Lenke til kommentar
svenka Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hvorfor er ikke unlocks med om e får spørre? Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Sikkert for å unngå å spoile noe for andre? Litt dumt egentlig. Favorittene mine er unlocks. Mange som virker å ta dette spillet veldig seriøst. Jeg er bare med på turneringen for moroskyld altså, ikke noe pro-skills her i gården! Lenke til kommentar
@ir Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Gleder meg. Dette skal bli en flott oppvarming til den offisielle turneringen som blir arrangert av Bergsala/Nintendo norge i august. Så du skal også delta i den turneringen, ja? Lefdal, Alna, here I come! Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ja, jeg skal også delta i Alna. Om.. jeg får plass. Det var 38 andre før meg på lista... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå