aspic Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Faktisk.. Byrjar å verte litt spanande no Eg hadde aldri trudd eg skulle vinne dei to forrige kampane, så alt vidare for meg er ein bonus no Mental note: neste turnering bør ikkje bli så "langdryg" som denne. Då bør det heile bli gjort unna på ein kveld, så slepp ein det styret at folk reiser på ferie, tur til bestemor osv Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Ah aspic, er jo deg jeg skal spille mot imorgen. Jeg våkner vel sånn i 4 tida tenker jeg. Sees på msn mellom 3 og 5 en gang da! Endret 2. august 2008 av AlltidRett Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jepps.. Jobba natt du òg eller? I'll set my alarm. Natta. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Mai har ferie jeg Jeg er i finalen, Olav. Vant over aspic nå Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 (endret) I see.UleDule er nå den eneste som har sjanse til å vinne noe. Men da må han først slå meg, så AlltidRett i finalen Endret 18. august 2015 av abcdabcd Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Om det blir meg mot deg i finalen må vel aspic og han andre kisen spille om hvem som får premien? Om det ikke blir sånn at alle taperne spleiser på en eruopeisk versjon av brawl til meg da. Ikke at jeg er så selvsikker på å vinne som jeg en gang var, for du har komt deg mye olav :lpo Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Om det blir meg mot deg i finalen må vel aspic og han andre kisen spille om hvem som får premien? Om det ikke blir sånn at alle taperne spleiser på en eruopeisk versjon av brawl til meg da. Ikke at jeg er så selvsikker på å vinne som jeg en gang var, for du har komt deg mye olav :lpo :O Dette skal diskuteres i enerom! Hvis jeg bare kunne fått catcha deg på MSN o_O Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Sånn i tilfelle noen ikke har skjønt det, så kødder jeg bare med at jeg skal vinne spill :!: Har for lengst sagt at om jeg vinner gir jeg premien til neste på lista, så skal holde meg til det Lenke til kommentar
aspic Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hæ!? Har jo lagt av pengar og alt eg Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kom igjen da Olav og Uledule! Lenke til kommentar
svenka Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Boot camper folk for tida ? Endret 6. august 2008 av Mithos Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Kom igjen da Olav og Uledule! Jadddddda prøver all teh time Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 HVA? :O Du sa jo nei begge gangene jeg spurte, fordi du ville spille Warcraft ;P Meh, prøvde nettopp noen kamper mot AlltidRett. Er jo ikke vits. Hvis jeg mot alle odds skulle klart denne kampen mot Olav, ville jeg ikke hatt sjans i finalen. Men som sagt til Olav tidligere: Nå legger jeg snart vekk Wiien min litt! Så vi får avslutte snarest. Har endel andre spill til andre konsoller som skal spilles, og snart begynner skole o.l. også! Så veldig mye tid blir det ikke! Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Nå spurte jeg jo akkurat og du kan ikke, hehe Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Nå spurte jeg jo nettopp en gang til selv! :O Du kan jo aldri! Opptatt tv 'a du! Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Dere har frist på dere til å få spilt kampen deres iløpet av morgendagen. Skjer det ikke da, bruker jeg mine "turnerings-vert" evner og kaster en mynt for å avgjøre det! Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Spill på ETTEMIDAGGEN da. Etter det jeg har skjønt, er dere begge ledige da. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Congrats UleDule, fikk en veldig uheldig matchup mot Spammachu =( Så du går videre Spiller ikke så mye/bra for tida uansett...meh Endret 18. august 2015 av abcdabcd Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ah, Pikachu skuffer aldri. <3 Enda en grunn til å bli god med han. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Har AlltidRett og UleDule spilt? Vil vite resultatet. :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå