@ir Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg får uansett ta min runde i morgen tror jeg. Hvis han atir er her da, vel og merke. Jeg må sove nå. Jobb i mårra, og null søvn natten før. Feel free to PM me med MSN eller noe @ir! Sorry, har vært borte i et par dager nå. Tilbake, og klar for å brawle. Er tilgjendelig store deler av i morgen Har sendt deg en PM. Vel møtt Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Acherontic mener han skal vinne kampen sin mot unwill, da han er lei av å vente + han allerede har vunnet over han i kvalifiseringen. Så jeg og Acherontic spilte, og jeg vant. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Acherontic mener han skal vinne kampen sin mot unwill, da han er lei av å vente + han allerede har vunnet over han i kvalifiseringen. Så jeg og Acherontic spilte, og jeg vant. Da har nesten alle kommet til neste runde, bare Aspic og Krissman som må få spilt nå... Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Var ikke det jeg mente.. Mente Unwill bare skulle få walkover mot meg Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 for sent og melde seg på eller? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Skulle krissman kome online i dag eller? Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Tror du snart vinner på walkover, aspic. Krissman har vi ikke sett snurten av siden torsdag. Jeg venter til i morgen, har han ikke vist seg da, går du videre Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 jeg ga jo klatr beskjed at jeg var på utr og ikke kom hjem før idag! men gjør ikke noe for meg om han vinner på walkover bare syntes det er dårlig at du ikke husker. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Nei! Vi kan spele no?! Wiien min er framleis på Der stakk han, satsar på at vi får spelt i dag då Endret 30. juli 2008 av aspic Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 jeg ga jo klatr beskjed at jeg var på utr og ikke kom hjem før idag! men gjør ikke noe for meg om han vinner på walkover bare syntes det er dårlig at du ikke husker. Åja, leste i tråden, og så etter noe innlegg fra deg i stad, men fant ikke noe :S Kanskje bare jeg som er litt uoppmerksom? Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 ja, så jeg håper jeg ikke får noe skyld. jeg kan spille mot aspic ikveld men akkuratt nå skal jeg ut en tur. og det går greit at han vinner på walkover hvis han ikke kan ikveld. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 aspic 2 - garney 1 DIGG match, elsket linken hans. Lenke til kommentar
Garney Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Tapte 2-1 mot aspic. Herregud så dårlig match fra min side ... For mange tabber, ferien har ødelagt meg Congrats, aspic Jeg vil også i denne anledningen be mine fans (Dark_Nemesis) om unnskyldning. Jeg har dessverre ikke levd opp til deres høye forventninger som jeg selv trodde jeg kunne, men nå skal jeg legge meg i hardtrening. - mvh. Garney The Hero in white Endret 31. juli 2008 av Garney Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Tapte 2-1 mot aspic.Herregud så dårlig match fra min side ...For mange tabber, ferien har ødelagt meg Congrats, aspic Jeg vil også i denne anledningen be mine fans (Dark_Nemesis) om unnskyldning. Jeg har dessverre ikke levd opp til deres høye forventninger som jeg selv trodde jeg kunne,men nå skal jeg legge meg i hardtrening.- mvh. GarneyThe Hero in white Haha, høres flott ut at du legger deg i hardtrening. Become the ultimate Link! (Som er mitt oppdrag, bare med Snake)Oppdaterer bracket nå, enten jeg eller Karaffel i semifinalen så har vi begge semifinalene klare Endret 18. august 2015 av abcdabcd Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 noe sutff og sånt K, apology accepted. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 DEN jeg skal spille mot ta kontakt Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Eg er for sky til å ta kontakt. Eg kan mellom 15 - 18.00 i morgon. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Dette er utrolig spennanes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå