Dark Nemesis Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Haha, jeg spiller nesten bare online. Men gratulerer, det var en fortjent seier. Vil forøvrig si at du garantert kommer til å møte Olav i neste runde, og da får du det TØFT. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) =) skal knuse alle jeg kommer over! MUHAHAHHAA Noen oppdatering på når @ir og UleDule er ferdig? =) Endret 27. juli 2008 av TronDoZY Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Han eg skal spele mot er ikkje online.. *shocker* Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 =) skal knuse alle jeg kommer over! MUHAHAHHAA Noen oppdatering på når @ir og UleDule er ferdig? =) Jeg er klar i kveld tror jeg. Ellers har jeg ikke hørt fra atir enda. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Mithos! Pm med msn takk! Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 unwill.... tviler på at du er her akkurat nå. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Alltidrett knuste meg så til de grader xD gg, heier på deg Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Alltidrett knuste meg så til de grader xD gg, heier på deg Haha! takk,takk:p Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 AlltidRett og Olav på hver sin side av bracketen.... wow, how sporadic Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 AlltidRett og Olav på hver sin side av bracketen.... wow, how sporadic La merke til det, jeg og. Men de har sagt at de skal gi premien til nestemann på lista, så da er det kanskje like greit. Heier forresten på Garney og hans syke Link. Lenke til kommentar
Garney Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Krissman og Aspic har dere fått spilt? Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hehe, mistenker at det ikke var HELT "random" plassering akkurat der ja ;P Disse gutta nøyer seg ikke med eliminering i første eller andre runde Er tross alt de som har arrangert den. Man arrangerer da ikke en turnering for å ryke tidlig! Men whatever: Jeg får uansett ta min runde i morgen tror jeg. Hvis han atir er her da, vel og merke. Jeg må sove nå. Jobb i mårra, og null søvn natten før. Feel free to PM me med MSN eller noe @ir! Lenke til kommentar
svenka Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Noen som vil spille bare for fun ? Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Hehe, mistenker at det ikke var HELT "random" plassering akkurat der ja ;P Disse gutta nøyer seg ikke med eliminering i første eller andre runde Er tross alt de som har arrangert den. Man arrangerer da ikke en turnering for å ryke tidlig! Men whatever: Jeg får uansett ta min runde i morgen tror jeg. Hvis han atir er her da, vel og merke. Jeg må sove nå. Jobb i mårra, og null søvn natten før. Feel free to PM me med MSN eller noe @ir! ...Jo, det var random. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 sorry folkens, jeg vet jeg ikke fikk spilt mot alle, rettere sagt, jeg fikk bare spilt mot 1, det var noen uforutsette hendelser, så må nok droppe ut ja, som dere kanskje har skjønt Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ache og unwill, får dere spilt? Lenke til kommentar
Garney Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ser ut som at Krissman ikke kommer hjem før Onsdag (han Aspic skal spille mot og jeg møter i andre runde). Hva gjør vi med det? Venter? Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Ser ut som at Krissman ikke kommer hjem før Onsdag (han Aspic skal spille mot og jeg møter i andre runde). Hva gjør vi med det? Venter? Ser ut som det er det som må gjøres. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hmm.. Eg kan ikkje garantere at eg kan spele på onsdag heller (kanskje ut på g). =/ Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 740: Aner ikke... Jeg er hvert fall tilgjengelig. Har jo møtt han i pools forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå