unwill Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Olav: Tabellen til Gruppe A må være feil i og med t + og - poeng ikke er det samme. Og hadde vært morsomt om de som spiller finalen tar opp replay og lagt det ut her Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Olav: Tabellen til Gruppe A må være feil i og med t + og - poeng ikke er det samme.Og hadde vært morsomt om de som spiller finalen tar opp replay og lagt det ut her Hm. Stemmah. Det får jeg fikse..Oppdaterer tabeller*. faen, jeg reiser på konf tur til torsdag og blir til onsdag. og hvis jeg kommer videre kan jeg ikke være med. det går ikke ann å flytte turneringa noen dager isåfall hvis jeg kommmer videre?da kan jo folk få slappa av litt og øvd inn teknikker og sånt uansett og ikke bare rushe inn i eliminerings greiene;) Sjanse for at du havner under streken gitt... Men får vel vente med eliminering i så fall da.OPPDATERT TABELLS Endret 18. august 2015 av abcdabcd Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 martin bordvik kan du svare på pm? kan vi spille idag? hvis ikke kan vi ikke spille! Lenke til kommentar
@ir Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Nå skriver jeg fra Trondheim Jeg er tilbake igjen hjemme i Oslo i morgen, og håper på at de restrerende i gruppa mi er klar for å spille. Igjen, send PM med FC og tidspunkt for når vi kan Brawle. Atir Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (Olav, ano, bent, mith) skal vi brawle litt? Send PM med friendcoden og si ifra når dere vil brawle, jeg er som sagt klar til det nesten 24(7 etter dere har sendt PM svarer jeg med min kode og så begynner vi =) Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Olav jeg og martin bordvik får ikke spilt. hva skjer da? flyttes turneringen litt? bare tar han min plass eller hva skjer? er vel ikke stress å vente noen dager? Lenke til kommentar
SaltSaft Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg har ikke mulighet til å spille før 25/26, ergo jeg og Krissman får ikke spillt. Jeg sa til han på msn at han vinner på walkover slik at vi slipper å måtte utsette turneringen eller noe. Takk for kampen, Kriss =P Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg har ikke mulighet til å spille før 25/26, ergo jeg og Krissman får ikke spillt. Jeg sa til han på msn at han vinner på walkover slik at vi slipper å måtte utsette turneringen eller noe. Takk for kampen, Kriss =P Ah, nice. Det gjør ting enklere =) Oppdaterer tabell nu. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ally_87 ser ut til å være død.. Hva skjer nå? Kommer jeg automatisk videre? Forblir Karaffel under den røde streken? Eller skal vi spille en kamp til? Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg mangler en kamp med simster. Mener å huske jeg sendte PM. Du kan ikke ta kampen snarest da? Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Nå må alle få spilt kampene sine til i overimorgen, hvis ikke de da er ferdigspilt må jeg bruke en ekkel løsning på poeng-problemet. Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Må dessverre melde meg ut av turneringen på ubestemt tidspunkt, grunnet uforutsette nettverksproblemer hjemme (låner internetten til en kamerat). Får bare diskvalifisere meg hvis jeg ikke rekker å løse problemet. Lenke til kommentar
Cysquatch Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ally_87 ser ut til å være død.. Hva skjer nå? Kommer jeg automatisk videre? Forblir Karaffel under den røde streken? Eller skal vi spille en kamp til? Jeg hadde kontakt med Ally_87 forrige helg. Vi skulle ha spilt på søndag, men han møtte aldri. Jeg fikk en PM senere på kvelden hvor jeg fikk beskjed om å si at jeg vant på walkover, men jeg ville heller gjøre et nytt forsøk på å gjennomføre kampen. Etter det så har jeg ikke hørt noe. Så da får jeg vel bare gjøre som jeg har fått beskjed om, og si at jeg vant over Ally_87 på walkover. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg har jobb på Søndag (den 27'ende) og kommer hjem rundt 8'tte tiden på kvelden. Så hvis turneringen starter og ikke er mulighet for at jeg kan bare hoppe inn når jeg kommer hjem, så kan jeg desverre ikke bli med =( Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Jeg har jobb på Søndag (den 27'ende) og kommer hjem rundt 8'tte tiden på kvelden.Så hvis turneringen starter og ikke er mulighet for at jeg kan bare hoppe inn når jeg kommer hjem, så kan jeg desverre ikke bli med =( Eliminering starter klokka 21.00! Søndag 27 juli, i morgen. Endret 18. august 2015 av abcdabcd Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 aaah =D perfekt, da er jeg med =) Lenke til kommentar
Garney Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Er det en mulighet for at du for lager eliminerings kampoppsettet nå eller i hvertfall på forhånd? Slik at det er mulig å forberede seg litt og turneringen kan starte til oppsatt tid. Jeg foreslår at 3. plasser møter 1. plasser, mens 2. plasser møter 2. plasser. Endret 26. juli 2008 av Garney Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Er det en mulighet for at du for lager eliminerings kampoppsettet nå eller i hvertfall på forhånd? Slik at det er mulig å forberede seg litt og turneringen kan starte til oppsatt tid. Jeg foreslår at 3. plasser møter 1. plasser, mens 2. plasser møter 2. plasser. Tenker det kommer opp litt før i morgen ja. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Har aldri greid å få tid som passer mellom meg og AlltidRett, og har ikke hørt noe fra simster. Jeg har desverre ikke mulighet til å spille, så du kan kanskje rykke neste mann i gruppa mi opp, eller noe. beklager... Will Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 simster er litt "bortreist" virker det som... Jeg sendte en til PM her om dagen, og jeg har ikke fått svar på den heller. Fint om man sier ifra på forhånd hvis man får problemer med å møte opp til kampene sine? Mangler ikke du omtrent alle kampene dine simster? Eneste "sikre" håp for meg, er som sagt ved å slå han. Slik det er nå, står vi begge på grensa. Ikke at det er så viktig. Så lenge AlltidRett er med, har jeg ikke sjans til å vinne en skit. Ikke nok med at han er en av folka som har lovet "random-chars" her. Han vant også med god margin da jeg fikk VELGE for ham. Så seriøs spilling som må til for å komme på et sånt nivå, har jeg verken tid eller energi til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå