Dark Nemesis Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det er fortsatt to fra gruppa mi som nekter å gi en lyd fra seg... Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Det er fortsatt to fra gruppa mi som nekter å gi en lyd fra seg... Jeg mener jeg har påminnet dem om turneringa. Hvis de ikke spiller, blir det deg og den andre som har spilt i turneringa som går videre mens de andre blir diska. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvis det ikke er altfor mye styr så kan du jo plassere dem i en litt mer aktiv gruppe, så blir det litt flere kamper på dem og andre, noe som bare er gøy Også kan du kanskje bare øke antall personer som går videre med 1 eller noe sånt. Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Vant 2-1 over Krissmann... Så skal da ha oppnådd maksimalt antall poeng som går an å få. Edit: vet ikke om du fikk med denne posten da du oppdaterte gruppene, men jeg har hvert fall 4 poeng nå Endret 18. juli 2008 av Acherontic Lenke til kommentar
svenka Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Kan alle i gruppa mi gi lyd fra seg utenom olav? Lenke til kommentar
Cysquatch Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Det er fortsatt to fra gruppa mi som nekter å gi en lyd fra seg... Jeg har sendt en PM til begge nå. Vi får bare vente og se. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Alle i min gruppe kan gjerne sende meg en pm og si de er i gruppa mi.. om dere legger til msn der så er jo det supert. er så sinnsvakt vanskelig å avtale noe via diskusjon.no.. Tenkte jeg skulle få tatt alle kampene mine idag Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Alle i dag? Det tviler jeg på at du får til Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Alltid Rett: Friendlies eller? Endret 19. juli 2008 av Acherontic Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Lol Ache :!: Ja vi kan spille friendlies.. men som sagt, legg meg til på msn da.. ellers blir det ikke greit Jeg spilte forresten med simster og vant 2-0. Selv om han var sleip og sa jeg skulle bruke jigglypuff >< Hører du det Olav?? Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Ja, sorry, jeg har vært litt borte med DS-X ^^ Lenke til kommentar
unwill Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg reiser vekk i morgen og blir borte til tirsdag kveld, så de som spiller mot meg kan enten spille mot meg i natt... eller ... tirsdag kveld. Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 faen, jeg reiser på konf tur til torsdag og blir til onsdag. og hvis jeg kommer videre kan jeg ikke være med. det går ikke ann å flytte turneringa noen dager isåfall hvis jeg kommmer videre? da kan jo folk få slappa av litt og øvd inn teknikker og sånt uansett og ikke bare rushe inn i eliminerings greiene;) Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 UNWILL er du her? Mener du er den eneste jeg mangler å spille mot i gruppa mi. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 UNWILL er du her? Mener du er den eneste jeg mangler å spille mot i gruppa mi. Hei, Ja, jeg er på nett, men er ikke hjemme og får ikke spilt før i morgen Hvis du har tid kan vi sikkert spille i morgen AlltidRett. Og simster, har du tid i morgen ? Jeg mangler mot dere to. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Da har jeg vunnet 2-0 over aria-sama Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 men hva syntes dere om forslaget mitt? Lenke til kommentar
svenka Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Går det ann å specce finalen ? Lenke til kommentar
Cysquatch Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Meh, dette er kjedelig. To frafall i gruppa mi, en match der motstanderen ikke møtte til tida og ett tap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå