Gå til innhold

Er det verdt og ebuy'e DIablo 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liten vits i å kjøpe det på eBay, du finner det skitbillig på for eksempel Platekompaniet og CDON.com.

 

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904...nav_genre=10504

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904...nav_genre=10504

 

Men du burde absolutt kjøpe det, det kommer aldri til å bli gammelt. :)

Ehh, du missforsto det jeg sa, jeg sa eBUY; altså kjøpe det over internett og laste ned rett etterpå(Digital Buying) og aka (Digital Download) :p Det er som at du kjøper over Steam forex :p

 

Men er det noen som vil spille tterpå hvis jeg kjøper det da :angel:

Lenke til kommentar

garantert best å ta det via blizzard store, på samme dag som D3 ble annonsert senket de prisen for begge spillene, samt at de innførte støtte for at du kan laste ned spillene og installere de fra nett, uten cd eller noe som helst tull, i tillegg får du såklart en egen valid cd-key som du kan se på når du vil!

 

=)

Endret av Demonican
Lenke til kommentar
Ehh, du missforsto det jeg sa, jeg sa eBUY; altså kjøpe det over internett og laste ned rett etterpå(Digital Buying) og aka (Digital Download) :p Det er som at du kjøper over Steam forex :p

 

Men er det noen som vil spille tterpå hvis jeg kjøper det da :angel:

 

Haha, beklager. Leste feil jeg, gitt. :)

Lenke til kommentar
Mange som spiller Diablo 2 fortsatt. Var inne for bare noen uker siden å da var det hvertfall mange på. At du valgte WC3 framfor Diablo 2 får bli ditt tap. Diablo 2 er et must-have spill IMO.

 

Warcraft 3 er like must-have spel som Diablo 2 meinar no eg :]

 

Begge spel kosta svært lite iforhold til kor mange speletimar du kan få ut av det. Eg spelar fortsatt Warcraft 3 på battle.net i ny og ne. Men har tenkt å spele gjennom diablo 2 igjen snart.

Lenke til kommentar
Mange som spiller Diablo 2 fortsatt. Var inne for bare noen uker siden å da var det hvertfall mange på. At du valgte WC3 framfor Diablo 2 får bli ditt tap. Diablo 2 er et must-have spill IMO.

 

Warcraft 3 er like must-have spel som Diablo 2 meinar no eg :]

 

Begge spel kosta svært lite iforhold til kor mange speletimar du kan få ut av det. Eg spelar fortsatt Warcraft 3 på battle.net i ny og ne. Men har tenkt å spele gjennom diablo 2 igjen snart.

Enig der. Begge er bra spill.

Lenke til kommentar
meg og en kamerat kjøpte d2+exp på blizzardstore igår... sliter noe sinnsykt med å få lastet det ned... bare problemer

 

Skjønner hva du mener nå. Registrerte en konto, men fikk aldri verification email. Fikk likevel lov til å kjøpe de spillene jeg ville, noe jeg gjorde og fikk cdkey + nedlastingslink. Det endte i error melding og nå får jeg ikke tilgang til nedlastingslinker lengre fordi jeg ikke får verification email. Det var da et usedvanlig dårlig førsteinntrykk av Blizzard Store, spesielt om du hadde samme problemene siden i går :thumbdown:

 

Fikk noen stygge flashbacks fra min WoW tid nå..Får vel bare hoppe på supportkarusellen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Fikk verification-mail nå, registrerte og kjøpte et par spill i går, men fikk som nevt over, ikke lastet dem ned.

Når den endelig kom, var det ingen problemer å starte nedlastingen i det minste, hastigheten derimot er ikke noe å skryte av akkurat, men det kan jeg leve med...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...