Orak Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 hopp og dans denna skal jeg kjøpe meg ja http://www.watercooling.dk/shop/productinfo.asp?id=595 Nyt synet :o Lenke til kommentar
vegge Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Vel, det er en slik jeg også håper å få i posten snart. Håper bare jeg satset på rett nettbutikk. Steppingene forandrer seg jo i hvert parti, så en vet jo aldri hva en får.. Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Nåja, de glemmer jo å nevne at man må ty til ekstreme midler for å komme så langt som til 2,8 GHz da. Vcore på 2 volt ++ og prommy må til Men en AIUHB er absolutt en god overklokker, og på god luft eller vannkjøling burdte 2,3 - 2,4 være innen rekkevidde. Lenke til kommentar
Waterheads DK Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hejsa! Der er ikke brugt Prommy, men vandkøling. Vi kunne godt få den til at køre mere end 2,88, men desværre ikke stabilt Men 2,8 er da også næsten nok Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Yess! der vant jeg over k-dog! vi hadde en liten diskusjon om den var t-bred B på xp 2100+ og der står det svart på hvitt! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Mere sort på grått synes da jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå