Diddlina Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hei noen som har dette objektivet? Vet at det er gått ut av produksjon, men den brennvidden hadde passet fint til resten av objektivene mine. Og så er det 2,8 og jeg er ute etter et lyssterkt objektiv. Ser at det selges 2 brukte, så jeg er vel ute etter å vite om det er vært å bruke penga på? Og hvor mye eventuelt dere synes det er vært? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Etter det jeg har lest på nettet til nå vil du ikke angre på kjøpet om du bryr deg om bildekvalitet. Lenke til kommentar
Diddlina Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Selvfølgelig bryr jeg meg om bildekvalitet Men siden det er tatt ut av produksjon tenkte jeg å høre om noen hadde erfaring med det, kunne jo være pågrunn av svakhet en eller annen plass at det ble tatt ut. Så takk for svar gorpium. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Den ble tatt ut fordi Canon kom med nyere modeller som erstattet den - tror det var 17-35mm som overtok. En kanskje viktig ting å påpeke er at den ikke har USM fokusmotor, men den skal visstnok være kjapp i fokusen dog med litt bråk. Lenke til kommentar
tomeny Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg har brukt det på min 40D og var fornøyd med både hastigheten på fokus og bildekvalitet. Grunn til at min ble solgt var at jeg savnet litt i vidvinkel. Zoom-området ble liksom litt lite til mitt bruk. + Jeg hadde sett meg ut en 16-35 MK II Lenke til kommentar
Diddlina Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Den ble tatt ut fordi Canon kom med nyere modeller som erstattet den - tror det var 17-35mm som overtok. En kanskje viktig ting å påpeke er at den ikke har USM fokusmotor, men den skal visstnok være kjapp i fokusen dog med litt bråk. Takk takk for opplysningen ang usm, kanskje jeg heller skal vurdere brukt 16-35. Lenke til kommentar
Diddlina Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg har brukt det på min 40D og var fornøyd med både hastigheten på fokus og bildekvalitet. Grunn til at min ble solgt var at jeg savnet litt i vidvinkel. Zoom-området ble liksom litt lite til mitt bruk. + Jeg hadde sett meg ut en 16-35 MK II Ok takk, hvor mye fikk du solgt den for? Litt spent på hvor mye det er verdt å gi for en! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
tomeny Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Ok takk, hvor mye fikk du solgt den for? Litt spent på hvor mye det er verdt å gi for en! Jeg fikk igjen 3000,- kjapt, for mitt eksemplar. Smertegrensen min var 2700,-. Skal sies at mitt objektiv var strøkent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå