toazty Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 tenkte kanskje dette hadde vært noe i loftstua , så ikke så stygt ut heller.. og likte ideen med innebygd 5.1 system i tv benken.. men har mine tvil om at dette er et bra produkt, så tenkte jeg skulle sjekke ut og google , men fant ingenting om dette produktet.. kan noen hjelpe meg? noen som har erfaring med dette produktet eller har hørt noe om dette produktet... all hjelp mottas med takk tv benk Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Har du prøvd å google produktet? Jeg vet desverre ingenting om dette spesifike produktet, men har tidligere erfaringer fra netthandelen som sier neineinei! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 leste du ikke posten min? fant ingenting når jeg googlet... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Effekten de oppgir er en så kalt "peak power", altså hva produktet maksimalt kan yte over en brøkdel av et sekund. Den reelle effekten er betydelig lavere. Ofte er den virkelige effekten bare 60-70 % av effekten netthandelen oppgir som "Max Power". Endret 29. juni 2008 av Nilsen Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Om du ikke klarer å finne produktet ved å google, styr unna. Kan dette produktet ha blitt renamet av netthandelen for å forhindre at folk får sjekket den virkelige prisen? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 navnet på denne typen er oppgitt på netthandelen, men det komme kun opp en link da, og den er til netthandelen.no hmm.. litt merkelig, burde vært noe om dette produktet på nett... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Hadde de oppgitt det korrekte navnet hadde du garantert fått flere hits, jeg nekter å tro at dette er noe som kun netthandelen.no er forhandler av. Endret 29. juni 2008 av vargaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå