heggstad Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) EDIT: fjernet sh bildet Endret 22. juli 2008 av heggstad Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 tja jeg er vel ingen portrett ekspert selv men mener dette ikke var veldig velykket desverre. For det første virker det som det er bevegelses uskarphet ute å går og ganske dårlig fokus og skarphet. Bakgrunnen kunne med fordel vært mindre dominerende. Så ville jeg croppet bort noe av bunnen på bildet. Å ja det er også noe rart med lepper og øyer her. I beste fall en halvbra tilfedig snapshot. Ikke meningen å gi så slakt men det er bare min ærlige mening. Du burde kikke igjennom endel av portrettene som ligger her inne, er ganske mange som er bra her å vil gi deg inspirasjon. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Ansiktet blir for mørkt for meg. Dessuten mangler bildet litt kontrast, det blir for flatt for meg. Komposisjonen er god. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg er enig med Simon. I tillegg blir det for oppstyltet. Men jeg har sett det mye verre, så du er på vei. Jeg tror dessverre ikke du vinner Akams portrettkonkurranse med dette, men det kan jo hende du fikk noen andre bilder på minnekortet der jenten ser ut som om hun har lyst til å være med på bildet. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg syns portrettbilder skal være litt mer enn å stå rett opp og ned, og så ta et bilde. Vet ikke om det er det som har skjedd her, men førsteinntrykket er sånn for meg. Men jobb videre! Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 her skulle du nok fyrt av blitsen for å gi ansiktet mer glød. og i photoshop kunne du lagt til hightlights for å få det lysere. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Få med henne på å leke seg foran kameraet neste gang. Tull, finn ting å stå på, sitte på, rulle på, kaste på og spise på. Om du knipser mye og gjør det blir det godt mulig bra portrett. Konsentrer deg mindre om kameraet og mer om motivet. Sett med andre ord det tekniske i andre rekke. Det blir det lett morsomme bilder av, og jeg erfarte det sist gang selv senest forrige uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå