IceDale Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Trengte en trådløs nettverksadapter raskt på fredag og stikk i strid med min sunne fornuft dro jeg til Elkjøp. (Skulle selvfølgelig lest erfaringene først) Burde luktet ugler i mosen når betjeningen hadde mindre kontroll enn meg, og rimelig kjapt svarte at denne skulle fungere i Vista. Vel det kjappe kjøpet har resultert i et par dager med stressing for å få kortet til å fungere noe det ikke gjør. Har sjekket d-link sine hjemmesider, men der oppgir de ingen x64 driver. (ei heller støtte for dette, bra jobbet elkjøp) Forsøkte å la Windows update finne driver, men denne vil heller ikke starte. Chipsetet er et atheros 5xxx og forsøkt å laste ned siste driver derfra, samme problem med å få det til å starte. (code 10) Har forsøkt noen modifiserete drivere men får da code 39 om at driveren er ødelagt. Noen som har erfaring med dette produktet? Noen som har fått det til å fungere i Vista x64? Jeg reiser til Elkjøp etter jobb i morgen med kvitteringen og kvitter meg med dritten hvis ingen har noen gode svar. Som igjen leder meg til et siste spørsmål, noen som har et trådløst nettverkskort som garantert fungere i Vista x64? [edit] Da ble det returnert og el-kjøp gav meg pengene tilbake uten diskusjon. Selv med alt stresset er jeg en fornøyd elkjøp kunde nå. Fant et annet kort i en annen butikk som fungerer utmerket. Endret 1. juli 2008 av IceDale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå