Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NAT problemer med Azureus, hjelp?

Anbefalte innlegg

Når jeg går inn på Azureus så får jeg mld om at jeg har en NAT feil eller noe. Jeg får aldri grønt smilefjes når jeg laster ned, det er kun gult hele tiden, og det går ***** seint og laste ned. Har lest en del andre plasser men skjønner ikke en dritt så jeg håper det er noen her som kan forklare meg? :)

Endret av Reaper91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, som du sikker hart hørt så må du åpne noen porter i ruterne din. Det vil si... "åpne" er ikke rett ordet, men heller "videresende".

Om du bare er koblet direkte til rutermodemet som du fikk fra din ISP så er dette ikke så vanskelig. Om du har en egen trådløs ruter eller noe slik koblet bakpå modemruteren så blir det litt mer komplisert.

Den letteste løsningen er sansynligvis at du bare får noen til å fjernstyre maskinen din for deg via www.teamviewer.com og lar dem sette det opp for deg. Det vil sansynligvis være den minst smertefulle måten å løse det på ;)

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
Vel, som du sikker hart hørt så må du åpne noen porter i ruterne din. Det vil si... "åpne" er ikke rett ordet, men heller "videresende".

Om du bare er koblet direkte til rutermodemet som du fikk fra din ISP så er dette ikke så vanskelig. Om du har en egen trådløs ruter eller noe slik koblet bakpå modemruteren så blir det litt mer komplisert.

Den letteste løsningen er sansynligvis at du bare får noen til å fjernstyre maskinen din for deg via www.teamviewer.com og lar dem sette det opp for deg. Det vil sansynligvis være den minst smertefulle måten å løse det på ;)

-Stigma

Jeg er koblet direkte til rutermodemet, men hvordan opner du porter og slik på vista? Og hva skal jeg skrive der osv.? Lasta ned den greia som du sa foressten, men åssen funker den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...