Ascubal Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Visste du at da jeg var på TG i 06 så ropte de opp over radioen den 4. dagen (tror jeg) at jentene hadde brukt 8 ganger mer såpe enn guttene? Tydeligvis ikke så normalt som man skulle tro. Dette sier litt da det er ca 4800 gutter og 200 jenter..... Oida, det var ikke helt gode nyheter.. Trodde ihvertfall folk gadd og bruke 10 sekunder på det Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 De fleste gutter dusjer vel også iløpet av TG, vi er bare meget sparsomme med såpen! Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 jeg dusjet ikke under TG Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 5 dager uten dusj er litt småekkelt må jeg si. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) De fleste gutter dusjer vel også iløpet av TG, vi er bare meget sparsomme med såpen! Dusjene har vært så godt som tomme hver gang jeg har dusja der. Skremmende få som dusjer på TG faktisk. Endret 26. november 2008 av GLaDOS Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 De har da ankerskogen tur i løpet av uka.... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Synes synd på mødrene dere har. Haugevis av "skitten"klær å vaske... For ikke å snakke om strømregninga dere genererer. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg dusja heller ikke under TG, men nå skal det jo sies at jeg kun var der en natt akkreditert som fotograf Dusjer vanligvis en gang hver dag, noen ganger to. Men prøver å holde meg til en dusj om dagen og ikke mer. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Tre ganger i uken. Jeg trener ikke så mye akkurat for tiden, så jeg gidder ikke dusje så ofte. Kan ikke det heller, fordi vi er seks stykker som deler på dusjen, og varmtvannstanken er liten Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg dusjer 2 ganger til dagen (av og til 3 ganger) 1 dusj klokka 05:45 (Før jobb) 1 dusj klokka 15:45 (Etter jobb) 1 dusj klokka 23:30 (Om jeg har pult dama:) Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Tror jeg dusja 3 ganger under TG til sammen, i tillegg til småvask innimellom. Vi tre kompisene som var der var vel blant de guttene som var reinest vil jeg tro. Ellers så dusjer jeg vel 7-10 ganger i uka, minst. Noen ganger, når jeg en sjelden gang er i fysisk aktivitet dusjer jeg ekstra. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Dusjer hver dag. Annenhver dag med såpe, og de dagene imellom uten såpe, slik at det ikke blir for mye. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvert år før julekvelden. Lenke til kommentar
presets Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Gjennom TG så dusjet jeg 3 ganger..Dersom badeturen til ankersskogen teller så er det 4. Ellers dusjer jeg minst 7 ganger i uka. Lenke til kommentar
Gjest Alexandernisyv Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg dusjer somregel 2 ganger i løpet av en dag. Hver morgen. Skoledager dusjer sammen med min lillebror. Vi har 2 bad i huset. Badet som jeg og lillebroren bruker har badekar og dusj så vi dusjer samtidig om morgen. Men i hver vår dusj. Om kvelden de dager jeg har trent innebandy eller fotball. De dagene jeg ikke har trent dusjer jeg stort sett før jeg legger meg også. Det er noe spesielt å legge seg rein og våkne til en morgendusj Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 anenhver dag. Trener aldri så har ingen behov for å dusje oftere Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 7 ganger i uka, noen ganger 5. Hender jeg glemmer det i helgene når hvis jeg bare sitter inne og sløver og ikke er i noe aktivitet. Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nogenlunde annenhver dag. Noen ganger blir det litt sjeldnere, men prøver hvertfall to, helst tre, i uka, og en gang i helga. Lenke til kommentar
Panzerhanssen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvertfall hver dag så det blir 7, 8 mtp. gymtimen. Også kommer det dusjing etter trening som er 3 dager i uka så det blir 11 ca. 15min+ hver gang jeg dusjer (dusj er DIGG) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå