CombatPsycho Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Minst annenhver dag. Spørs liksom litt hva jeg gjør om dagene, noen ganger kan det være flere ganger per dag. Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Kommer vel litt an på hvor skikkelig "reint" du dusjer og hvor skikkelig skittent du er da. Sånn rett inn og ut av dusjen så er det vel greit daglig. Men om du vasker deg med sinnsyk mye såpe på hvert eneste kvadratmillimeter av kroppen din så er det greit å gjøre 1-3 ganger i uken. Jeg dusjer når jeg må. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
svangstu Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 som folk sier avhenger det av hva man gjør om dagene, men generelt dusjer jeg en gang om dagen. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Dere som dusjer mer en 7 ganger i uka. Dere kommer til å ødelegge huden, etter noen år. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Time will tell For all del. Dusj gjerne 21 ganger i uka hvis du vil, for min del. Drit gjerne i at det ikke er sunt. Lenke til kommentar
LeXUS_ Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Dusjer som minst 1 gang om dagen .. Ved trening/fysisk aktivitet så kan det nok bli fler. Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Dusjer etter behov, men under normale omstendigheter ikke mer enn 2-4 ganger i uken. Godt for kroppen, godt for strømregningen, godt for miljøet og omgivelsene. Til dere som tror det er bra å vaske dere med halve Atlanteren: Vi vasker oss syke i Norge og andre vestlige land har forekomsten av eksem og astma og allergi økt voldsomt de siste tiåra[...] Ifølge den nye studien, utført ved Universitetet i Sheffield, kan mye av forklaringen bak økningen finnes i overdreven vasking og for mye bruk av såpe og vaskemidler. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Alt med måte er en god huskeregel i mange sammenhenger. Kjenner flere som dusjer RETT FØR trening. Hva er vitsen? Herregud... Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Dusjer etter behov, men under normale omstendigheter ikke mer enn 2-4 ganger i uken. Godt for kroppen, godt for strømregningen, godt for miljøet og omgivelsene. Til dere som tror det er bra å vaske dere med halve Atlanteren: Vi vasker oss syke i Norge og andre vestlige land har forekomsten av eksem og astma og allergi økt voldsomt de siste tiåra[...] Ifølge den nye studien, utført ved Universitetet i Sheffield, kan mye av forklaringen bak økningen finnes i overdreven vasking og for mye bruk av såpe og vaskemidler. Det var vel dette dere spurte etter Frigata og Kim Salabim Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Joda, var det. Likevel skulle jeg til å si at dette gjelder bare ved skrubbing og mye bruk av såpe i dusjen, noe som ble nevnt i den artikkelen. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jaja, det er jo opp til hver enkelt hvor ofte man vil dusje. Likevel reagerer jeg litt på folk som dusjer og sminker seg RETT FØR de skal trene. Da er man litt vel forfengelig, kanskje, men det er som sagt deres valg. Ellers er jo antall dusjer i løpet av en uke helt opp til en selv og etter egne behov, men støtter dem som sier at man selv kan påføre både hud og hår skade av overdrivelse. "Alt med måte". Smak på de ordene. Godt smaker de. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Dusjer anenhver dag vanligvis, Når jeg jobber så er det 1gang om dagen, siden det er fysisk krevende yrke Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ja, hvor ofte dusjer du i uka ? Selv dusjer jeg vanligvis 1 gang i uka. Helst 2. Det varierer fra 1-2 ganger i uka. (er det "ekkelt" ? ) Det er ekkelt ja! Jeg dusjer som regel 1-2 ganger DAGLIG. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Dusjer som regel rundt 11-14 ganger i uka. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ja, hvor ofte dusjer du i uka ? Selv dusjer jeg vanligvis 1 gang i uka. Helst 2. Det varierer fra 1-2 ganger i uka. (er det "ekkelt" ? ) Det er ekkelt ja! Jeg dusjer som regel 1-2 ganger DAGLIG. Du leste ikke posten litt lengre oppe? i Norge og andre vestlige land har forekomsten av eksem og astma og allergi økt voldsomt de siste tiåra[...] Ifølge den nye studien, utført ved Universitetet i Sheffield, kan mye av forklaringen bak økningen finnes i overdreven vasking og for mye bruk av såpe og vaskemidler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå