KKake Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (dusj er DIGG) Men det tviler jeg på at huden din er. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg dusjer hver dag. Men ofte flere ganger for dagen også Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) 2 ganger hver dag. Dette er pga. trening. Om jeg ikke gjør noe i helgene kan det hende jeg dropper dusjen en dag. Tror jeg dusja 3 ganger under TG til sammen, i tillegg til småvask innimellom. Vi tre kompisene som var der var vel blant de guttene som var reinest vil jeg tro. Ellers så dusjer jeg vel 7-10 ganger i uka, minst. Noen ganger, når jeg en sjelden gang er i fysisk aktivitet dusjer jeg ekstra. Jeg dusjet hver natt. Dels for å holde meg rein og dels for å holde meg våken. Endret 7. desember 2008 av Olum Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Om jeg ikke er i fysisk aktiviet dusjer jeg 2 ganger i uken. Om jeg er i fysisk aktivitet dusjer jeg etter aktiviteten. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg dusjer 7 dager i uka. en gang før skolen etter gymmen og på lørdagen, så dropper jeg søndagen vis det ikke er noe spezz. ikke på torsdagen da er det gym i første. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Dusjer iallefall annenhver dag om jeg ikke er blitt svett. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 dusjer kvar dag:) følar meg dreten viss ikkje! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Dusjer hver eneste dag. Klarer ikke å være blant folk om jeg ikke har dusja. Selv trener jeg aldri, men dusjer like fordømt hver dag for det. Ekstremt ekkelt med folk som dusjer 2-3 ganger i uka , det må jo stinke av dere. Endret 29. desember 2008 av Habitats Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Dusjer hver dag i ukedagene(som regel på mårran) og før jeg skal ut i helgene. Hvis jeg blir hjemme hele helga kan det hende jeg går fra fredag til søndag uten dusj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå