PHdZ Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Hei, skal ikkje begynne i sommarjobb før om ei veka, derfor kjedar eg meg noko forferdeleg. Så, derfor lurar eg på om nokon av de her på forumet veit om eit action spel der men må trykkje riktig kombinasjon av tastar aka «Tomb Raider: Anniversary» (Då når man møter dinosauren). Og det er eit stort pluss om det er litt hemmeleg agent ting aka «Jason Bourne» eller «James Bond». Også må det helst vera av litt eldre dato sidan PC'en min ikkje akkurat er så veldig ny lenger. Nokon som veit om eit slikt spel? Blir veldig takknemleg for gode svar . Endret 29. juni 2008 av PHdZ Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Fahrenheit er vel kongen av interaktive cut scenes, halve spillet er jo basert på det hehe Se filmen hos Youtube Endret 29. juni 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Stellis Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Har hørt at Farenheit skal være bra. Det er nok mest et sånt spill du er ute etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå