elZiko Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Hei Jeg har 2 disker men 3 partisjoner C: 32 gb - OS D: 468 gb - Lagring G: 500 gb - Lagring Har i en måneds tid irritert meg over at G: disken står på 0 gb. Finnes det en mulighet der jeg kan slå sammen D: og G disken: uten at jeg taper det som er på D: disken? ^elZ Endret 30. juni 2008 av elZiko Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 bump, ingen som vet noe ? det har snart gått 24 timer sååehh:) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvis du har som det står i signaturen din 2*Seagate Barracuda 500GB kan du ikke slå sammen D:(500GB) og G:(500GB) da disse umulig kan ligge på samme disk. Partisjonene må i såfall være på samme fysiske disk for å slå de sammen. Paragon Partition Manager Personal 9.0 kan utføre bla dette med sammenslåing og alt mulig annet disk/partisjons relaterte oppgaver på en sikker måte. http://www.paragon-software.com/home/pm-personal/ Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 hadde en liten feil i tråden. D: er på 468 gb D: og C: er samme harddisk. men som jeg har forstått nå så går det ikke allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå