amiganostalgia Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Les førstepost, det er en egen kommentartråd. Det står det i begge trådene =) Manidress : jeg har en stakkarslig 2.5ghz@3ghz x2 cpu og ett 4850 skjermkort. Alle spill går på "full guffe" her =) Endret 21. juli 2008 av amiganostalgia Lenke til kommentar
Refi Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Les førstepost, det er en egen kommentartråd. Det står det i begge trådene =) Manidress : jeg har en stakkarslig 2.5ghz@3ghz x2 cpu og ett 4850 skjermkort. Alle spill går på "full guffe" her =) Det går ikke like glatt som en Q6600 2,4ghz@3,7ghz !! Kjør 3dmark med cpuen din også kjører jeg med min så kan vi jo se om intel eller amd er best!!!! Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Det går ikke like glatt som en Q6600 2,4ghz@3,7ghz !!Kjør 3dmark med cpuen din også kjører jeg med min så kan vi jo se om intel eller amd er best!!!! Du er *rimelig* naiv om du tenker likheter mellom 3dmark og faktiske ytelser i spill =) Og den koster også 800kr+ mer enn det denne gjør. Har jo en del linker du kan lese. Men siden det ikke er særlig realistisk du leser dem alle tar vi iallefall en her. http://www.hardocp.com/article.html?art=MT...W50aHVzaWFzdA== Her har vi Amd quad mot Intel Quad, så kan vi jo sammenligne priser etterpå. Det som er interessant å nevne i forhold til en gamer pc, er jo da de komponenter som gjelder for selve spillingen. Amd har det råeste skjermkortet nå og det er grise billig. Amd har satt opp egen platform sertifisering for hovedkort som er dedikert til å gi både valuta for penga og ytelse. Amd har grise billige quad prosessorer, etc Men skit i det, jeg kjenner en del som spiller dataspill, og ingen av dem som er på topp nivå bruker intel. Jeg spiller litt nå og da, og morsomt nok ligger jeg på topp 10 på en spill server som ligger på topp 100 lista i verden. Lo litt når jeg så det. Det jeg synes er så bra med amd er at de bruker integrert minnekontroller i prosessoren, noe som Intel kommer til å gjøre med x58 Nehalem, såvidt jeg har forstått det. Det skal litt til å utdype hva jeg mener, men det er kort sagt at jeg synes alltid ting henger litt etter bildet med intel cpu. Endret 21. juli 2008 av amiganostalgia Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 nice pc kjøpte samme oppset men med ASUS VGA-Card Radeon HD4850 512MB . jeg sliter med grafik/ spill ? er dette skjermkoret så mye dårligre enn dit ? måtte du gjøre mye i bios ang rambrikker ? Hei din svinekotelett =) Jeg har 4850 skjermkort jeg også. Jeg bruker ATI 8.6 nå men venter jo på 8.7 offisielle drivere. Ellers finnes det jo 8.7 beta drivere, eller ati hotfix for 4850 skjermkort, som for meg ser da virkelig mer ut som 8.5 drivere som er kun modifiserte for å fungere med de skjermkortene. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Mener du i spill? Det kan da ha noe med skjermen din å gjøre, hvis jeg tolket hva du skrev riktig. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Var en søt liten skjerm du har Epsen56...hehe Holder på og oppgradere GAMING pcen min :-) OJ..så det ikke før nå.. takk for infoen redneck.. beklager Epsen56 Endret 21. juli 2008 av Scortech Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Var en søt liten skjerm du har Epsen56...hehe Fint det kabinettet. Ikke noe harry med det. Holder på og oppgradere GAMING pcen min også:-) Lenke til kommentar
Refi Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 det at AMD er billigere enn INTEL er det jo en grunn til (etter min mening) INTEl kan by på mer ytelse enn det amd har klart å komme fram til. Ta f.eks. den Quaden fra amd VS Q6600. (og kjører samme system) Da er jeg temmelig sikker på at INTELS quad vinner. Du er *rimelig* naiv om du tenker likheter mellom 3dmark og faktiske ytelser i spill 3dmark hviser jo også om du har en bra gamer pc! Hva tror du 3dmark tester da? Men det at du nevner skjemkortene til AMD er jo en helt annen sak! 3dmark tester hvor bra systemet ditt er til å game og hvor bra det er til 3d desing (som er spill.) Når du starter 3dmark , da står det : Gamers benchmark. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Synes det var kjipt alt var svart på kabinettet, også står det ut den vifte kontrolleren i sølv. En liten lakkerings jobb kanskje? Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Gratulerer med ny, og bra pc! Litt off-topic: Du har akkurat likt databord og kontorstol som meg, helt ned til fargen. Har veldig lite å gjøre nå, så jeg tenkte jeg burde kommentere det. Fornøyd med kombinasjonen stol - bord? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Dette er viftestyringen jeg bruker Jeg er veldig fornøyd, kjører Crysis på nesten max og er super grafikk Nesten maks ?? Det vil si 1280 * 1024 på 19" ikke noe oppløsning å skryte over det. Var det snakk om 1920 * 1600 så skulle jeg tatt hatten av meg for deg. Med 1280 *1024 så kan du kjøre alle spill på maks med alle effekter. Men er det selvsagt godt nok for deg så er det eneste som betyr noe ikke sant. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Kanskje det ikker noe stort å kjøre det på så mye, men for meg så er det helt supert , neste blir vel ny tv her på rommet, så skal sikkert koble pcn til den Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det tatauret er jo kult det, har det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå