Gaarulf Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Ja, det er fullstendig klart... Problemet er at offline syndromet har tydeligvis slått hardt til. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Redneck er tilbake, og har ikke fått med seg alt som har skjedd de siste ukene. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Bortsett fra at jeg har gått over til TACG så har det ikke skjedd så mye. Grunnen kan dere ta over steam... Lenke til kommentar
poochie1337 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hey, så dere satt sammen en tf2 clan og lurte på om dere rekruterte ennå. Jeg kan spille hvilken som helst class, men er forelsket i Pyro ... selv har jeg erfaring med å administrere servere (css), det er vel nesten det samme. Jeg ser etter en clan som spiller mer seriøst enn public, men alikevel har det moro. Jeg har ikke spilt tf2 på PC så veldig lenge, så ikke dømm meg på statsene mine Men jeg har spilt tf2 på xbox siden det kom ut. steam accen min er: superduck93 og community navnet mitt er: Poochie (jeg er han med pyro logoen ofc! ) Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Bortsett fra at jeg har gått over til TACG så har det ikke skjedd så mye.Grunnen kan dere ta over steam... Altså, du starter en clan, og forlater den med en gang? Dårlig gjort syns jeg... Lenke til kommentar
sakkosekken Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ok, MoBu skal ha møte Tirsdag klokka 6, passer dette for alle? Vi må diskutere klanen sin fremtid Lenke til kommentar
sakkosekken Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ok, nå regner jeg klanen for oppløst! Alle spillere fra MoBu som vil spille aktivt kan sende melding til Cerberum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå