Gaarulf Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Good good. Driver å snakker med mange om PCW'er.. Er vanskelig når du ikke skjønner bæret av IRC. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Det spørs hva du spiller. Er ganske allsidig og spiller de fleste klasser. Hva trenger dere? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Om du kan spille Scout, så er du inne før du får noe valg. Men add meg på Steam : Gaarulf Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 :!: Jeg spilte scout, kan fortsatt spille det hvis vi ikke har noen, men vil jo som sagt helst spille soldier (bets for laget det også, at jeg ikke spiller noe annet enn soldier ) Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Okay, har nå VELDIG lyst til å melde oss på Etf2l Ligaen. Nei, vi spiller ikke mot gærninger som vinner alt av turneringer, vi spiller mot folk på samme nivå som oss (uberlow ). Er det noen som har noe imot det? Lenke til kommentar
realnils Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Scout er jo den kuleste klassen da. Men til tider vanskelig.. Stemmer for at dere melder dere på etf2l, selv om jeg ikke er med i klanen. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Selv har jeg veldig lyst til å satse på Tf2, men om resten av folket er like seriøs er en annen sak. Har hørt snakk om at etf2l får enda en divisjon i år, siden de er så mange nye registrerte lag. Så det er vel mulig at det blir mye jevne kamper for oss.. Fader, spiller dere høyt i divisjonene? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg kunne likt dette med etf2l, men det spørs lit hvor mye spill og sånn det blir. Noe svar på det? Lenke til kommentar
realnils Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Sant det, veldig mye nye lag. Blir bare bedre og bedre, ser bra ut for det europeiske miljøet. FADER skal spille i 2div neste sesong i ligaen. Så rimelig høyt oppe ja. Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 jeg joiner elsker TF2! er ikke akkurat den som ligger nederst på lista når jeg spiller. er ikke sikker på min steamID: trur kanskje det er likse92 o.O hvis ikke dette er min steamID så hvilken skal jeg adde da? men blir det noe av VT/TS å slikt Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Selv har jeg veldig lyst til å satse på Tf2, men om resten av folket er like seriøs er en annen sak. Har hørt snakk om at etf2l får enda en divisjon i år, siden de er så mange nye registrerte lag. Så det er vel mulig at det blir mye jevne kamper for oss.. Fader, spiller dere høyt i divisjonene? Hvis dere skal melde dere på ETF2L får dere håpe at dere slipper å møte noe liknende clones inc i den laveste divisjonen Jeg vil anbefale at dere melder dere på ligaen, men hovedsakelig for treningens skyld. Dere kommer da til å få sjansen til å spille mot lag som omtrent er på deres nivå og dermed få mye trening. Med mindre det kommer enda en divisjon kan dere ikke regne med å vinne divisjonen deres, siden det alltid vil være lag som spiller i feil divisjon. Dessuten er nok nivået i alle divisjonene en del høyere enn dere forventer. Selv om dere vinner mot mange lag som sier at de er low, er det ingen garanti for at dere ikke vil møte lag som er flere hakk bedre enn mange lag dere spiller pcw-er mot. Jeg sier ikke dette for å skremme dere, men jeg synes dere burde vite hva dere kommer til å møte i ETF2L. Håper der melder dere på, siden det både er artig og lærerikt Jeg kunne likt dette med etf2l, men det spørs lit hvor mye spill og sånn det blir. Noe svar på det? I ETF2L blir det en kamp i uka. Jeg anbefaler likevel at dere spiller en god del mer enn dette. Endret 27. juli 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 jeg joiner elsker TF2!er ikke akkurat den som ligger nederst på lista når jeg spiller. er ikke sikker på min steamID: trur kanskje det er likse92 o.O hvis ikke dette er min steamID så hvilken skal jeg adde da? men blir det noe av VT/TS å slikt Om du ikke er en veldig god scout, så må jeg nok si nei. Vi har mange spillere for øyeblikket. Men vil kontakte deg når / om vi trenger. Og ja da, skjønner at vi ikke har sjangse til å vinne. Men forskjellen fra å bli skameid, til 4-6 er ganske stor. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Vet om en dugelig scout som søker etter klan. Norsk er han også. Søk etter "fRdz" på steam da finner du/dere han nok. Edit: Når jeg så litt nærmere var det visst flere som het det "fRdz". Men det er han med den planet lignende røde sol dings avataren. Så står det Fredrik Aarø på sida hans.. Når er jeg sikker det ble rett. Han ville nemilg at jeg skulle ta kontakt for han, siden han ikke har konto her på forumet. Endret 28. juli 2008 av realnils Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 fRdz er så godt som inne, så det er bare å bli kjent med han. Vi starter opp igjen rundt 20. August, og da håper jeg at resten av teamet er villig til å satse litt. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Okay... Ikke for å virke hitler her.. Men.. Here goes: Vi trenger 8 stykker som kan være med på en kamp i uka, samt en trening eller to... Følgende lagopstilling er det jeg håper på i alle fall: fRdz - Scout Gaarulf - Scout / Soldier Redneck - Soldier Crabsticks - Medic Sakkosekken - Heavy Snabbhen - ???? Ace - Scout / soldier Xavvy - Demo Håper at alle dere kan være med, om ikke så er jeg nødt til å sette dere i reserve. Vi trenger en reserve medic... Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Vi trenger 8 stykker som kan være med på en kamp i uka, samt en trening eller to... Har dere planer om å spille 8 mot 8? Jeg regner med at dere vet at det vanligste er 6 mot 6. Ellers kan jeg nevne at registeringa til ETF2L sesong 3 har startet. Det begynner å bli knapt med plasser, så skal dere være med må dere melde dere på så fort som mulig. For øyeblikket er det kun plass til 12 lag til. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Jeg vet at det er 6v6.. Men det blir nesten alltid en eller to som ikke kan komme... Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Beklager at jeg ikke kunne ha vært med i det siste, har hatt problemer med spillepcen min i det siste, og ikke fått steam clienten min til å fungere med den nye routeren min :S Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Håper du kan bli med igjen til midten av august da. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Dere vet at dere må legge til en til i klanen (på etf2l) for å være med i sesong 3 på etf2l? ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå