Gå til innhold

Tf2 | Monkey Business | Søker Medic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv har jeg veldig lyst til å satse på Tf2, men om resten av folket er like seriøs er en annen sak. Har hørt snakk om at etf2l får enda en divisjon i år, siden de er så mange nye registrerte lag. Så det er vel mulig at det blir mye jevne kamper for oss..

Fader, spiller dere høyt i divisjonene?

Lenke til kommentar

jeg joiner :p elsker TF2!

er ikke akkurat den som ligger nederst på lista når jeg spiller.

er ikke sikker på min steamID: trur kanskje det er likse92 o.O

hvis ikke dette er min steamID så hvilken skal jeg adde da?

men blir det noe av VT/TS å slikt :)

Lenke til kommentar
Selv har jeg veldig lyst til å satse på Tf2, men om resten av folket er like seriøs er en annen sak. Har hørt snakk om at etf2l får enda en divisjon i år, siden de er så mange nye registrerte lag. Så det er vel mulig at det blir mye jevne kamper for oss..

Fader, spiller dere høyt i divisjonene?

Hvis dere skal melde dere på ETF2L får dere håpe at dere slipper å møte noe liknende clones inc i den laveste divisjonen :p Jeg vil anbefale at dere melder dere på ligaen, men hovedsakelig for treningens skyld. Dere kommer da til å få sjansen til å spille mot lag som omtrent er på deres nivå og dermed få mye trening. Med mindre det kommer enda en divisjon kan dere ikke regne med å vinne divisjonen deres, siden det alltid vil være lag som spiller i feil divisjon. Dessuten er nok nivået i alle divisjonene en del høyere enn dere forventer. Selv om dere vinner mot mange lag som sier at de er low, er det ingen garanti for at dere ikke vil møte lag som er flere hakk bedre enn mange lag dere spiller pcw-er mot. Jeg sier ikke dette for å skremme dere, men jeg synes dere burde vite hva dere kommer til å møte i ETF2L. Håper der melder dere på, siden det både er artig og lærerikt :thumbup:

Jeg kunne likt dette med etf2l, men det spørs lit hvor mye spill og sånn det blir. Noe svar på det?

I ETF2L blir det en kamp i uka. Jeg anbefaler likevel at dere spiller en god del mer enn dette.

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar
jeg joiner :p elsker TF2!

er ikke akkurat den som ligger nederst på lista når jeg spiller.

er ikke sikker på min steamID: trur kanskje det er likse92 o.O

hvis ikke dette er min steamID så hvilken skal jeg adde da?

men blir det noe av VT/TS å slikt :)

Om du ikke er en veldig god scout, så må jeg nok si nei. Vi har mange spillere for øyeblikket. Men vil kontakte deg når / om vi trenger.

Og ja da, skjønner at vi ikke har sjangse til å vinne. Men forskjellen fra å bli skameid, til 4-6 er ganske stor.

Lenke til kommentar

Vet om en dugelig scout som søker etter klan. Norsk er han også. :)

Søk etter "fRdz" på steam da finner du/dere han nok.

Edit:

Når jeg så litt nærmere var det visst flere som het det "fRdz". Men det er han med den planet lignende røde sol dings avataren. :D

Så står det Fredrik Aarø på sida hans.. Når er jeg sikker det ble rett. Han ville nemilg at jeg skulle ta kontakt for han, siden han ikke har konto her på forumet.

Endret av realnils
Lenke til kommentar

Okay... Ikke for å virke hitler her.. Men.. Here goes:

Vi trenger 8 stykker som kan være med på en kamp i uka, samt en trening eller to...

Følgende lagopstilling er det jeg håper på i alle fall:

fRdz - Scout

Gaarulf - Scout / Soldier

Redneck - Soldier

Crabsticks - Medic

Sakkosekken - Heavy

Snabbhen - ????

Ace - Scout / soldier

Xavvy - Demo

Håper at alle dere kan være med, om ikke så er jeg nødt til å sette dere i reserve.

Vi trenger en reserve medic...

Lenke til kommentar
Vi trenger 8 stykker som kan være med på en kamp i uka, samt en trening eller to...

Har dere planer om å spille 8 mot 8? Jeg regner med at dere vet at det vanligste er 6 mot 6. Ellers kan jeg nevne at registeringa til ETF2L sesong 3 har startet. Det begynner å bli knapt med plasser, så skal dere være med må dere melde dere på så fort som mulig. For øyeblikket er det kun plass til 12 lag til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...