Cashmere Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 HAHAHAHAHAH!! LOL så eid vi ble Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ble dere eid? Det er jo en jævla bra klan dere møtte da. Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Takk for kampen. Får håpe dere hadde det like gøy som vi hadde det. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Artig var det. Med mer trening så har vi kanskje en ørliten sjangse. Ble jo nesten uavgjort på goldrush da! Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Heisann, er dere med på en match i nærmeste fremtid? Adder en av dere på steam jeg, håper det går greit Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg syns ihvertfall vi må øve litt før vi går til neste match. Glodrush-kampen var veldig flott, men på den andre banen spilte vi rævva. Kan vi ikke avtale en tid der vi øver litt mot hverandre eller noe slikt? Hadde vært flott med egen server ihvertfall... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ble dere eid? Det er jo en jævla bra klan dere møtte da. Hvem? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg syns ihvertfall vi må øve litt før vi går til neste match. Glodrush-kampen var veldig flott, men på den andre banen spilte vi rævva. Kan vi ikke avtale en tid der vi øver litt mot hverandre eller noe slikt? Hadde vært flott med egen server ihvertfall... Man får den beste treningen nettop ved å spille kamper, uansett om man taper eller vinner. Lenke til kommentar
sakkosekken Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Vi har ikke nok medlemmer til å ha en intern clan kamp og når vi spiller public blir det ganske ass wipe med 5 folk dominated, flere kamper mot TACG stemmer jeg(hvis vi stemmer da) Endret 15. juli 2008 av sakkosekken Lenke til kommentar
realnils Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kalles "pcw" nettop fordi det bare en treningskamp, må ikke ta det for seriøst. Bare søk low skill, og tren masse. Så søker dere høyere og høyere ettersom dere blir bedre. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Vel, jeg og fluesoppen (pharma med tohundre andre bokstaver) har funnet ut at det blir en halveis fast kamp mot TACG / Trening mot de på onsdager i sjutiden. Mulig også på søndag. Kjenner 3-4 nederlandske / belgiske klaner som er low skill (Nei, ikke rasta, de har halve klanen på det belgiske landslaget.) som jeg skal prøve å få ordnet noe med. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Høres nice ut, er ikke sikkert jeg kan alle onsdager men skal prøve. Søndag i syvtiden passer best, da er jeg akkurat ferdig med den værste bakrusen fra lørdagen Lenke til kommentar
pululf Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 heihei! Det hadde vært fett å være med i en klan! Jeg spiller for det meste Pyro (45 timer gameplay), sniper (37 timer ganeplay), og engineer (20-30 timer ellerno). Min maks score er 37, dette er med sniper. Men er ganske god som pyro også. Hvis det er nødvendighet for medic, bytter jeg gjerne til det... pululf - toot_toot - pyro/sniper/engineer Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Legger deg til, men det tror jeg får bli siste. Har en del nå, men forrige gang så slet vi med å få med sistemann for badlands, og før kampen så måtte jeg bare velge vekk 3 fordi det ble for mange. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Legger deg til, men det tror jeg får bli siste. Har en del nå, men forrige gang så slet vi med å få med sistemann for badlands, og før kampen så måtte jeg bare velge vekk 3 fordi det ble for mange. k. Sender dere ut beskjed om når dere spiller og sånn på steam? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Ja, vi skal spille i kveld, så om du kunne ha snakket til meg i løpet av dagen hadde det vært fint. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Huff huff, nå som jeg fant en clan som virket spennende å joine ser jeg på siste siden at dere er for mange. =\ Jaja, får fortsette å lete. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Det spørs hva du spiller. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Da fiksa jeg endelig TF2 igjen, Redneck is klar for dyst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå