Knott^ Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hei. Har en kammerat som har lyst å innstalere Vista på Pc'en sin. Han gidder ikke å kjøpe, så da lurer jeg på: Jeg har en kjøpt versjon av Vista som jeg bruker på Pc'en min. Kan han innstalere fra samme cd, med samme nøkkel o.s.v. utan at det har noe å si for meg? Takk for event. svar Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Han kan nok installere fra samme dvd, men han må ha sin egen kode. Hvordan han får det er opp til ham Lenke til kommentar
Knott^ Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Han kan nok installere fra samme dvd, men han må ha sin egen kode. Hvordan han får det er opp til ham ok, tAkk for svar Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Han gidder ikke å kjøpe, så da lurer jeg på: Hvis han er så lat at han ikke gidder å kjøpe, hvordan gidder han i det hele tatt å bruke PC-en? Lenke til kommentar
Knott^ Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Han gidder ikke å kjøpe, så da lurer jeg på: Hvis han er så lat at han ikke gidder å kjøpe, hvordan gidder han i det hele tatt å bruke PC-en? Det vil si (om det er sååå vannskelig å forstå) at han ikke gidder å sløse bort 2000kr på Vista, som han kanskje kunne ha fått gratis. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Om han ikke ønsker å betale er Ubuntu en fin ting. Eventuelt andre Linux distribusjoner. Google it. Piratkopiering er øsj-bøsj. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Min bærbare maskin kom med Premium OEM lisens. Har allerede aktivert den samme lisensnøkkelen på 2 andre pc-er uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå