retard1 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Min eldste datters hund har spist i stykker laderen til hennes hp pavilion dv6184ea. Er det noen som kan skaffe det til en vettug pris, ny eller brukt? Evt en plass det går an å finne en? Endret 29. juni 2008 av retard1 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Du kan hvertfall få kjøpt en ny original lader i butikker som selger HP. Den koster 499 kr. Lenke til kommentar
retard1 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Du kan hvertfall få kjøpt en ny original lader i butikker som selger HP.Den koster 499 kr. Min datter kjøpte PC'en hos Digital Impuls og gikk dit for å få kjøpt en ny lader. Det hadde de ikke. Hun spurte om de ville bestille en, men det ville de ikke.... Hun bor i Oslo. Finnes det en butikk med SERVICE der...? Endret 1. juli 2008 av retard1 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Du kan hvertfall få kjøpt en ny original lader i butikker som selger HP.Den koster 499 kr. Min datter kjøpte PC'en hos Digital Impuls og gikk dit for å få kjøpt en ny lader. Det hadde de ikke. Hun spurte om de ville bestille en, men det ville de ikke.... Hun bor i Oslo. Finnes det en butikk med SERVICE der...? Det vet jeg ikke, men ville forundre meg om det ikke fantes hjelpsomme selgere i en elektrobutikk der. Jeg jobber selv i en Expert-butikk og det er ingen problem å få tak i det for meg. Ville forundre meg stort om ikke Elkjøp og andre som forhandler HP ikke kan få tak i en lader. (er jo samme lader som går til G3xxx, TX1xxx, TX2xxx, DV6xxx, DV9xxx, DV2xxx og kanskje enda fler) Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Elkjøp selger ladere ja, hvis ikke fungerer det også å ta kontakt direkte med HP. Har selv gjort begge deler. : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå