StigOyvind Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hei! Jeg er på jakt etter en skikkelig god rendyrka fotoskriver som kan printe kantløse utskrifter. Printeren skal brukes ofte, men skrivehastighet er ikke spesielt viktig så lenge utskriftskvaliteten er bra. Er det noen som har erfaring med Epson r1400? Jeg har søkt litt rundt etter tester på forskjellige printere, men til nå har jeg ikke funnet spesielt mange. Jeg setter stor pris på andres erfaringer og synspunkter. -StigOyvind Lenke til kommentar
iMacKenna Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Har du sett Akams test? Lenke til kommentar
StigOyvind Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Ja jeg har sett den sammenligningstesten av de 3 billigskriverne som akam nettopp har publisert, men jeg er altså på jakt etter noe bedre enn dette, og printeren bør kunne lage kantløse utskrifter. Jeg trenger også en printer som kan lage gode svart/hvitt-bilder, men dette er kanskje vanskelig for en fargeprinter? Merket trenger ikke være epson men dette er en grei prisklasse (2900kr) -StigOyvind Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg har fått inntrykk at valget står mellom en av disse billig-variantene og skikkelige dyre skrivere (mellom 5 og 6 tusen). Er det noen som lager en mellomting lenger ? Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå