Astralnoise Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg har hatt disse i mange år, men det har kommet flere med tiden. Hva i all verden er det? Hvordan i all verden kan jeg få fjernet det? Har prøvd å stikke hull, men det er ikke så kult å fomle med nål så nære ved øyet. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hei. De ser ut som "Sebaceous cyst". De er sekker med "Sebum" (fet og andre naturlige substanser). Spør en kosmetiker eller en dermatolog om råd. Vaio Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 åja... de kalles for talgkjertler på norsk... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg har det samme, hatt det flere år. Hadde vært fint å blitt kvitt det. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Den eneste måten å blir kvitt det på er operasjon, eller på allmenn norsk, "stikke hull." edit: vær forsiktig, spør en lege... Endret 29. juni 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg har hatt sånne i mange år, men de plager meg ikke stort, egentlig. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Har noen som kan likne litt jeg også... Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hadde slike jeg og. Også etter ett år eller to forsvant de. Også har de kommet tilbake nå i det siste. men plager meg egentlig ikke. Lenke til kommentar
griped Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 jeg hadde hvite klumper som hang og dinglet i begge munnvikene, har hatt dem så lenge ejg kan huske. helt til i forrige uke da jeg knipte dem av med neglklipperen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå