Xolan Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 At folk ikke har prøvd Diablo-serien tidligere er for meg forbløffende. Det er kongen og pioneren av action-rpg. Eneste som stopper meg fra å runde Diablo (1) en gang til er grafikken, og at det nå føles litt gammelt. Litt klønete rett og slett. Diablo 2 derimot holder fortsatt koken, og jeg koser meg hvert minutt ennå Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Teaseren er fantastisk Fyrte opp D2 i går med noen kompiser via Bnet og vi snakker nå en 22 barb som snart får WW Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jahahahaaaa..! Jeg har ventet 8 år på dette! Alt som trengs nå er at Duke Nukem Forever og et GODT 4th edition D&D spill blir sluppet samtidig -- så dør jeg av glede! Tror nok jeg uansett kommer til å lide av noe kronisk uhelbredelig noe i noen uker når spillet kommer ut. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg har personlig spillt til level 70 på diablo 2, og jeg syntes denne teaseren var dritt. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg har personlig spillt til level 70 på diablo 2, og jeg syntes denne teaseren var dritt. Jeg skal ikke styre meningene dine, men tusle litt innom http://eu.blizzard.com/diablo3/ og du skal fort se at teaseren passer svært pent Og en teaser er jo det en teaser er, en teaser Lenke til kommentar
LMH Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg har personlig spillt til level 70 på diablo 2, og jeg syntes denne teaseren var dritt. Det var ein rar logikk bak det der Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Må innrømme jeg ikke helt forstod poenget med at han hadde en lvl 70 char på d2 nei... Kjenner jo folk som fikk 99 på noen uker >.<' Syns traileren var litt, tja, forvirrende, men ganske bra. Er spendt på hvordan det blir. Lenke til kommentar
MrBubbles Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Jahahahaaaa..! Jeg har ventet 8 år på dette! Alt som trengs nå er at Duke Nukem Forever og et GODT 4th edition D&D spill blir sluppet samtidig -- så dør jeg av glede! Tror nok jeg uansett kommer til å lide av noe kronisk uhelbredelig noe i noen uker når spillet kommer ut. Signert, modded up, +1, enig, halleluja brother! Det hadde vært slutten på mitt sosiale liv om alt dette dukket opp på en gang. Fyrte opp LoD igår bare for å kjenne godfølelsen (selv om det er mindre enn en måned siden jeg spilte sist ) Husker første gangen jeg så denne: Baal: "I shall take your position.. Into consideration...." *splat* Baal: "Hmhmhmhmhmhm, well, it seems your terms... Are not acceptable!" Feteste jeg hadde sett til dags dato, og er fortsatt bra nok til å få meg til å glise stygt Endret 30. juni 2008 av MrBubbles Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Hehe har en personlig favoritt ending i act 2; Usannsynlig fett når Tyriel tar tak i Marius og gir hans siste kommandoer "You cannot even begin to imagine what you've set in motion this day..." *Ah minner* Endret 1. juli 2008 av Rage_Hunter Lenke til kommentar
KAS Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Må innrømme jeg ikke helt forstod poenget med at han hadde en lvl 70 char på d2 nei... Kjenner jo folk som fikk 99 på noen uker >.<' Syns traileren var litt, tja, forvirrende, men ganske bra. Er spendt på hvordan det blir. Poenget var at hans level ikke hadde noen sammenheng med det han mente. Da blir det hoppende irrelevant om du eller noen kompiser kom til level 99 på x dager Diablo3 har jeg venta på siden D2 ble runda for lenge lenge siden. Som mange andre fyrte jeg opp D2 i ren nostalgi etter å ha sett teaseren og gameplay-videoen Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 mente med det at jeg har litt erfaring med spillet. Lenke til kommentar
Haawkings Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Å herre hjelp meg.. ser lotr over alt for tiden, først Narnia #2 og nå detta . Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hva i all verden mener du.... Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Bra trailer i ren Diablo-ånd. Man gleder seg! Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Den teaseren så veldig interessant ut. Men nå hører jeg med til den (lille?) gruppen som ikke har spilt hverken D1/D2,så hvordan vil det arte seg å bare hoppe ut i Diablo 3? Burde man ha vært igjennom forgjengerne for at det skal ha noen mening? Lenke til kommentar
JanteZor Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Å herre hjelp meg.. ser lotr over alt for tiden, først Narnia #2 og nå detta . lol? Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Den teaseren så veldig interessant ut. Men nå hører jeg med til den (lille?) gruppen som ikke har spilt hverken D1/D2,så hvordan vil det arte seg å bare hoppe ut i Diablo 3?Burde man ha vært igjennom forgjengerne for at det skal ha noen mening? Jeg skal innrømme at det er en riktig fordel å ha spilte igjennom spillene, men hvis du ser på denne linken; http://www.blizzard.com/diablo3/world/lore/journal.xml , vil du få fortalt historien gjennom øynene til Deckard Cain, en av hovedpersonene som hjalp deg gjennom både Diablo 1, 2 og i det kommende 3. Selv anbefaler jeg å fyre opp spillet (Diablo 2 + exp hovedsaklig) til en samlet pris av 200 kr (org + exp) og nyte spillet, for det er virkelig en perle i alt slammet som er der ute. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 informativ og utdypendet, den kommentaren må jeg virklig ta med meg videre i livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg