Gå til innhold

Teaser: Diablo 3


Anbefalte innlegg

At folk ikke har prøvd Diablo-serien tidligere er for meg forbløffende. Det er kongen og pioneren av action-rpg. Eneste som stopper meg fra å runde Diablo (1) en gang til er grafikken, og at det nå føles litt gammelt. Litt klønete rett og slett. Diablo 2 derimot holder fortsatt koken, og jeg koser meg hvert minutt ennå :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jahahahaaaa..!

 

Jeg har ventet 8 år på dette!

Alt som trengs nå er at Duke Nukem Forever og et GODT 4th edition D&D spill blir sluppet samtidig -- så dør jeg av glede!

 

Tror nok jeg uansett kommer til å lide av noe kronisk uhelbredelig noe i noen uker når spillet kommer ut.

 

Signert, modded up, +1, enig, halleluja brother!

 

Det hadde vært slutten på mitt sosiale liv om alt dette dukket opp på en gang.

 

Fyrte opp LoD igår bare for å kjenne godfølelsen (selv om det er mindre enn en måned siden jeg spilte sist :p )

 

Husker første gangen jeg så denne:

Baal: "I shall take your position.. Into consideration...."

*splat*

Baal: "Hmhmhmhmhmhm, well, it seems your terms... Are not acceptable!"

 

Feteste jeg hadde sett til dags dato, og er fortsatt bra nok til å få meg til å glise stygt :D

Endret av MrBubbles
Lenke til kommentar
Må innrømme jeg ikke helt forstod poenget med at han hadde en lvl 70 char på d2 nei... Kjenner jo folk som fikk 99 på noen uker >.<'

 

Syns traileren var litt, tja, forvirrende, men ganske bra. Er spendt på hvordan det blir.

Poenget var at hans level ikke hadde noen sammenheng med det han mente. Da blir det hoppende irrelevant om du eller noen kompiser kom til level 99 på x dager

 

Diablo3 har jeg venta på siden D2 ble runda for lenge lenge siden. Som mange andre fyrte jeg opp D2 i ren nostalgi etter å ha sett teaseren og gameplay-videoen

Lenke til kommentar
Den teaseren så veldig interessant ut. Men nå hører jeg med til den (lille?) gruppen som ikke har spilt hverken D1/D2,så hvordan vil det arte seg å bare hoppe ut i Diablo 3?

Burde man ha vært igjennom forgjengerne for at det skal ha noen mening?

 

Jeg skal innrømme at det er en riktig fordel å ha spilte igjennom spillene, men hvis du ser på denne linken; http://www.blizzard.com/diablo3/world/lore/journal.xml , vil du få fortalt historien gjennom øynene til Deckard Cain, en av hovedpersonene som hjalp deg gjennom både Diablo 1, 2 og i det kommende 3. Selv anbefaler jeg å fyre opp spillet (Diablo 2 + exp hovedsaklig) til en samlet pris av 200 kr (org + exp) og nyte spillet, for det er virkelig en perle i alt slammet som er der ute.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...