k-nut Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Har sett litt på digitalekamera i det siste, men jeg lurte på om noen vet hvorfor de forskjellige Trust kameraene de selger på komplett.no er så billige. De har 4 Mpx, og jeg trodde kameraer med slik oppløsninger var i en høyere prisklasse. (http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=6&CatID=5&GrpID=1&t=825&l=2) Er det kanskje kameraer med fast fokus, ingen instillingsmuligheter osv. ? Knut Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg har selv prøvd Trust 820. Et elendig kamera på alle måter. Bildekvaliteten er forferdelig. MLW Lenke til kommentar
legofred Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 lurte selv. gikk inn og så at faktiske MPIX var langt mindre. et 3mpix hadde feks 1mpix i praksis. med andre ord interpolert oppløsning. grenser til lureri. Fredrik Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 I et av sammenlikningsgalleriene våre (11. april om jeg ikke husker feil) har vi lagt ut bilder av Trust 820. Der kan man bedømme bildekvaliteten selv. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå