Linuxguru Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Hva i all verden var det du ønsket at vi skulle diskutere her? Lave lagerbeholdninger av ps3 over hele norge/europa? Gt5 prologue? En tredje mulighet er jo at han er så plaget av hemoroider, at han bare klarte å sitte rolig i de første 5 minuttene? Jeg regner derfor med at *hint hint* sikter til hemoroidene hans ... Endret 30. juni 2008 av Linuxguru Lenke til kommentar
B25S Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg tror han ble så opphissa at han fikk hele buksa våt av kvit saus. GT5 og PS3 kan gjøre under. Han blei så opphissa at han ikke kan spille det mer, spille det aldri mer igjen, for han vil gå med tørre bukser. Derfor var de 5 minuttene de beste minuttene i hans liv siden han hadde så mange utropstegn og viste grunn til å være opphissa. Han sa jo også at GT5 og Forza er noen fine spill. Han tenner vel på Forza også da tenker jeg =) @trådstarter Har du et fag som heter norsk på skolen din? :-) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Det merkelige er at han sist var aktiv i dag, men enda ikke har svart i tråden. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Synes ikke det er så veldig merkelig egentlig med tanke på hvordan denne tråden har artet seg Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Kan være at han troller med oss. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Lenge siden jeg har sett en så meningsløs tråd! Kanskje ennå værre at jeg faktisk har lest hele.. Tydligvis lite å finne på! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ja, og det aller verste er at du faktisk tok deg bryet med å poste svar, hvor du legger ut at du har lite å gjøre. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ja, og det aller verste er at du faktisk tok deg bryet med å poste svar, hvor du legger ut at du har lite å gjøre. Hehe.. så sant så sant Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Han skulle kjøpe PS3, ikke GT5:P. Han kjøpte en PS3 med GT5:P fordi det ikke var flere igjen som ikke var bundlet. Rart hvordan andre er flinkere en meg til og utrykke meg men helt riktig, beklager hvis jeg har utrykt meg feil, GT5 var bare noe som kom på lasset(venter på Little big Planet) Det merkelige er at han sist var aktiv i dag, men enda ikke har svart i tråden. fikk ikke svart den dagen, flau over det Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg tror han ble så opphissa at han fikk hele buksa våt av kvit saus. GT5 og PS3 kan gjøre under.Han blei så opphissa at han ikke kan spille det mer, spille det aldri mer igjen, for han vil gå med tørre bukser. Derfor var de 5 minuttene de beste minuttene i hans liv siden han hadde så mange utropstegn og viste grunn til å være opphissa. Han sa jo også at GT5 og Forza er noen fine spill. Han tenner vel på Forza også da tenker jeg =) @trådstarter Har du et fag som heter norsk på skolen din? :-) Trur nok GRID hadde gjort mer for meg da, blir for mye slit med tuning og downforce og alt det greiene der men DRIT bra spill teknisk sett...det jeg mente og hadde et fag som het Norsk eller.no men var alt for fine damer i klassen Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Skjønner ikke bæret helt ærlig hva trådstarter snakker om Hehe i know, please forgive me? Denne tråden skulle vært glemt Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Slutt å post, så blir den sakte og stille glemt. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 G25: Så nei, det er ikke GT5P han snakker om. Som sagt, han ordlegger seg utrolig dårlig. hvis GT5P betyr Gran Tourismo 5 prologue, så jo de er det jeg mener.....skulle hatt med den siste bokstaven og Rart at den tråden her ikke har blitt stoppa nå, selv med spørsmål fra trådstarter( Me) Men avslutter det her en gang for alle! Jeg ville ha PS3, eneste pakka jeg fant var den med Gran Tourismo 5 prologue, kjøpte den på grunn av hardware, ikke et spill....men liker ikke arcade nei, som når jeg nevnte Forza 2(men er ikke tvil om det er et bra lagd spill, det jeg mente) Kan MOD stenge denne tråden nå? Lenke til kommentar
G25 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Skjønner fortsatt ikke bæret hva du snakker om. Trur du må lære å skrive på en bedre måte, om vi skal forstå hva du mener. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Trådstarter hva er det du egentlig ville oppnå ved å lage denne tråden? At GT5:P er dårlig? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Microgeekk: Pust ut, rolig. Nå skriver du skikkelig hva du egentlig vil frem til, les igjennom før du poster, og skriv det som om det var noen hjernedøde 5 åringer som skulle lese det. Jeg forstår at du egentlig bare ville ha ps3 men kjøpte ps3 bundelen med GT5. Derettter lurer jeg på hva det er du vil frem til? Hva vil du vi ska diskutere, hva er trådens problemstilling? Endret 10. juli 2008 av Brian Lenke til kommentar
spincher Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Microgeekk; No offence, her dreit du dæ Lenke til kommentar
mESA Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Så microgekk starter en tråd og forteller oss om tankene sine? Dette var vel en tråd uten mål og mening, håper for alles del at den blir glemt asap. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Grunnen til det var at det visstnok var utsolgt i HELE europa.......men nå har jeg et spill jeg har prøvd i 5 minutter, og aldri mer..... (hint hint) (???) Man betaler ikke for hver bokstav online. Så det er lov å utdype litt mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå