Zulærn Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Jeg har en gang i tiden lest om en boks på ca. 10*10cm som du kan putte vanlige, interne harddisker oppi, og da dukker de opp som eksterne harddisker i Min Datamaskin.. Mener den har vært og kjøpt på netshop.no, men finner den ikke igjen.. Help any1? Tar imot alle svar med takk Edit: leif Endret 29. juni 2008 av Zulboom Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg har selv sett på denne . Ikke kjøpt den enda dog. Artikkelnummer SI-7908US --> Datashop <-- Lenke til kommentar
ticalOne Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Kan tilføye at en slik sak koster 150,- mindre hos ps.no Varenr: SI-7908US Del gjerne erfaringer om noen har kjøpt\kjøper denne. Sitter på gjerdet selv. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Kjøpt en på jobb'en, brukt den 1 gang er no greit nok støtter bere sata 2,5" og 3,5" disker om du har brukt for det er ein heilt anna sak samme prinsippe som ein usb minnepenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå