Bytex Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Liker best klassiske soundtracks som er formet etter scenene i filmen. Ikke bare masse halvkjente band som gir låtene sine til filmskaperne for å selge soundtracks. Selv om det kan gjøres glimrende som i Tarantinos filmer. Star Wars, Indy, LOTR..ville ikek vært det samme med popmusikk som soundtrack. Endret 1. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Savner Schindler's List og Requiem for a dream. Fint å se The Good, The Bad And The Ugly der. Som er en av verdens største klassikere. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 The Good The Bad and The Ugly løfter hårene og tar med hjernen på tur et annet sted. Helt fantastisk! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Synes det var snodig bruk av musikk i den filmen. Jeg fant flere av innslagene malplassert. Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 En av verdens beste sanger er jo faktisk også en del av et soundtrack, og det er ikke mye som slår scenen når Prince begynner å spille Purple Rain i filmen med samme navn. det er ikke den beste filmene i historian akkurat, men den scenen må man være død og begravet over for å ikke få gåsehud av. Ellers syntes jeg Roy Orbison sangen In Dreams, fra Blue Velvet er et absolutt høydepunkt i musikk som passer perfekt i film. Klipp nedenfor: Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 synes "circle of life" er den beste og mye bedre sang fra løvenes konge, enn hakuna matata Enig. Når jeg leste "4.plass – Løvenes konge" trodde jeg med en gang at det var Circle of Life selv. Episk sang til en kjempebra film. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg ble mektig irritert over førsteplassen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg