Gå til innhold

2 blomsterfluebilder

dan83

Anbefalte innlegg

hei

jeg kan vell først si hva jeg selv ikke er 100% fornøyd med på disse bildene:

Bilde nr 1 syntes jeg er litt under eksponert og har kanskje litt "rotete" setting(med bladene i bakgrunnen/ på undersiden av flua)

Bilde nr 2 er også kanskje bitte litt under eksponert og kunne hatt en bedre vinkel!?

Men det er alltid nyttig å høre andres synspunkter også ;)

blomsterflue3s.jpg

blomsterflues.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vær snill å ikke link til bilder som er lagret på andre nettsteder, Dan. Akam har gitt hver av oss en lagringskonto som holder til flere hundre slike bilder som du viser her.

Hvis PhotoBucket av en eller annen grunn skulle være nede, eller hvis url-en endrer seg (fordi du eller noen andre flytter eller sletter bildene), så blir hele denne tråden meningsløs. Les også retnngslinjene for bildekritikken og Tomsis guide for å legge inn bilder (legg merke til post 5 i den sistnevnte). Begge er sticky.

- Rams

Lenke til kommentar
Vær snill å ikke link til bilder som er lagret på andre nettsteder, Dan. Akam har gitt hver av oss en lagringskonto som holder til flere hundre slike bilder som du viser her.

Hvis PhotoBucket av en eller annen grunn skulle være nede, eller hvis url-en endrer seg (fordi du eller noen andre flytter eller sletter bildene), så blir hele denne tråden meningsløs. Les også retnngslinjene for bildekritikken og Tomsis guide for å legge inn bilder (legg merke til post 5 i den sistnevnte). Begge er sticky.

- Rams

ok, det skal jeg huske :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...