Dieter Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Takk takk. Gode tips Carny Klikkelydene tenkte jeg ville hjelpe å vise hva jeg klikker på. Endret 3. juli 2008 av Dieter Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Om du vil ha mogelegheit for å leggje ut med betre kvalitet, bruk Blip.tv eller Vimeo i staden for YouTube. Du kan bruke videoen din på sida di, på same måte som med YouTube, men du har mogelegheit for høgare oppløysning og betre kvalitet. Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Takk for tips, skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Haha, kanj itj du d? Jaja, då får dåkker bare venjt, men tror jeg kommer til å beherske meg, blir en mellomting. Faen, gikk automatisk over til bokmål uten å mene det. Rettelse: Haha, kanj itj du d? Jaja, då får dåkker bare venjt, men æ trur æ kjæm t å behæsjk mæ. Kjæm du frå Trondheim? Sei følk "då" der? o_O Hen oppi Værdala snakke vi nu vel breiar einn flæstan, vil æ tru, men hen sei vi "da". Men dette ble litt for OT, føler jeg. Endret 5. juli 2008 av Karl-Peder Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hvis du har mulighet for å ordne disse i .avi kan jeg ordne filehost med max 500gb trafikk i mnd bare å sende en pm så ordner jeg det, kjekt hvis folk kan laste ned og se selv;) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Både Blip.tv og Vimeo gjev ein mogelegheita til å laste ned originalfiler (sistnemnte krev innlogging), i tillegg til at ein kan sjå den i Flash på sida. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Hvordan gjøre om fra -fil-.camrec til noe brukbart som: mov, wmv, flv, gif, jpg, png, jpeg, m4v, mpg, mp4, avi, mpeg, 3g2, pdf, 3gp, 3gpp2, wav, mp3, xvid, ogg, ogm, ogv, divx, pando, mkv, mka, m4a, qtvr ? Endret 5. juli 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Er du i Camtasia Studio no? Dra videoen ned på tidslinja, og gå til File --> Produce video as, eller noko slikt. Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg synes også disse var ganske bra, men enig med de andre at klikkelydene er irriterende. Vi skjønner hvor du klikker.. Og ser evt. de røde sirkelene. Som det er nevnt vil jeg også ha snakking. Forklarer og hva du gjør og _hvorfor_. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå