TheNarsissist Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Katten min har vært borte i siden 1 Juni og endelig kom han tilbake, trodde ikke han kom tilbake, men der tok jeg heldigvis feil:) Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Gratulerer. Vi hadde selv en katt som forsvant i en måned, den hadde lurt seg inn i en ubrukt garasje og overlevde på vann i et lagret badebasseng. Men uansett, konge, jeg vet hvordan det er å få en savnet katt tilbake, kos deg med den. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Gratulerer. Vi hadde selv en katt som forsvant i en måned, den hadde lurt seg inn i en ubrukt garasje og overlevde på vann i et lagret badebasseng. Men uansett, konge, jeg vet hvordan det er å få en savnet katt tilbake, kos deg med den. Takk for det Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Veldig kjedelig når husdyr blir borte:( Bra den kom tilbake da! Lenke til kommentar
lilko Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Bra den kom tilbake, det betyr at den liker deg/dere Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Eller ville ha mat? Neida, koselig att den kom tilbake! Vet hvordan det er.. vertfall med hund Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Gratulerer så mye! Vår katt forsvant også for en del år siden, da både den og jeg var småtasser. Mamma klarte likevel å holde motet mitt oppe ved å fortelle meg at det var helt vanlig at katter dro ut på lengre turer i blant, så jeg slapp heldigvis å bekymre meg. Elsker den katten. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Apropos katter, fant en stor død en nede i gata idag. Ikke vår savnede, men likevel. Synd.. Lenke til kommentar
creAtiive Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Naboen stjælte katta vår 100 m borti her, så bor det en gammal man med 120 katter. Men samma kan det være, det kom en fin katt gående forbi huset her en regndag, jeg gikk ut å gidde den en fiskebolle. Å etter det har den bodd hos oss nå i over 1,5 år Jeg elsker katter Endret 21. juli 2008 av creAtiive Lenke til kommentar
Sith Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Katta mi har også vært borte en stund nå. =/ Håper den kommer tilbake snart. Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Fint å høre, fikk dessverre aldri oppleve at min kom tilbake - den ble skremt av nyttårsrakettene =/ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Fint å høre, fikk dessverre aldri oppleve at min kom tilbake - den ble skremt av nyttårsrakettene =/ Ikke mist håpet, er jo katter som kommer tilbake etter noen år.. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Naboen stjælte katta vår 100 m borti her, så bor det en gammal man med 120 katter. Men samma kan det være, det kom en fin katt gående forbi huset her en regndag, jeg gikk ut å gidde den en fiskebolle. Å etter det har den bodd hos oss nå i over 1,5 år Jeg elsker katter haha så naboen din stjal katta deres, så da stjal du like så godt en annen sin katt? nice1 .. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Alltid godt når forsvunne kjæledyr kommer tilbake! I Trondheim så jeg noen kjøre på en katte i fjor (mens jeg satt på bussen), de bare kjørte videre uten å stoppe mens katta lå og vrei seg på veien. Det var ikke noe hyggelig ... Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Katten min har vært vekke siden midten av juli.. Håper den kommer tilbake, men ble vell skremt av å være alene hjemme med broren min i 2 uker Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Katter har det med å forsvinne i perioder :/ Håper katten din kommer tilbake snart - vet for godt hvor kjipt det er å vente uten å være sikker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå