ventle Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Avataren min, som jeg har hatt helt siden jeg registrerte meg for tre år siden, er tilsynelatende plutselig fjernet, hvorfor det? Den var der senest i går... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Om du tenker på nos-avataren din så er jo den på plass den? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Det er altså bare jeg som ikke ser den (se screenshot)? Gjør ikke saken mindre merkelig... kan det være en feil i nettleseren? Bruker FF3... edit - leste gjennom HTML-koden og fant det jeg antar er url til avataren min: https://www.diskusjon.no/uploads/av-78758.jpg jeg mater denne inn i adresselinja i FF3, og kommer ingen steder (får ikke beskjed om at den ikke finner noe engang). Jeg åpner IE6, mater samme adresse inn i adresselinja, og avataren min dukker opp. Hva i all verden? Endret 29. juni 2008 av ventle Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Bruker du AdBlock? Kan det vere du har blokkert den på eit eller anna vis? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Nope, hverken adblock eller en eneste annen plugin eller tredjepartsprogram. Og for the record, nå er avataren tilbake igjen. Dette går inn i historiebøkene som ett tilfelle av datamaskiners uforklarlige oppførsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg