wildex999 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ja, jeg skjønte nesten at jeg måtte vente, var bare et lite håp =P Men I morgen så blir det gaming dag ^^ Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Samme som dere, regner med den er framme i morgen =D Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 02.07.08 12.20 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 7007 TRONDHEIM 01.07.08 17.28 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE litt spent kanskje håper alt er i pakken, er så kjekt når ting går bra på første forsøk:) Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Heh... er det noen her som ikke skal ha pakken sin til/innom Trondheim? =P Ja, jeg vil tro dette blir min første GODE opplevlse gjennom posten. Jeg har altid bare hatt trege sendinger og mang en dag venting når det kommer til posten. =( Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Er det bare trøndere her eller?? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 ah... bare jeg som fikk pakken min i dag? Koser meg med Gears of War nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 ah... bare jeg som fikk pakken min i dag? Koser meg med Gears of War nå Velkommen i klubben. Kjøpte du med et spill, eller hadde du fra før av? :F Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Da har jeg vært å hentet min Xbox360 på butikken sitt postkontor, og sitter å pakker den ut. Noen andre som har fått den enda? Kanskje noen av dere blir med på noe Xbox live i løpet av dagen? Hvilke spill har dere? Jeg har Gears of War, og GTA 4(Og snart Battlefield Bad Company) Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Da ligger min på postkontoret og venter på meg...Dumt at jeg er på nordsjøen da men... Jeg har jo den andre 360'n min her så det går sikkert bra... Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 fikk også denne xboxen. skulle til å trykke på kjøps knappen på komplett uten HDMI faktisk så ringte en kompis i siste liten og så han hadde sett tilbudet jeg er strålende førnøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå