Ståle Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg bruker avogtil internett på mobilen. Men ikke i nærheten av nok til å ha slike mobil-internett-abbonement. Derfor lurer jeg på hvilke opertører og hvilket av deres abbonement som har makspris på datatrafikk. Og hvilke datatrafikk går inn under dette? GPRS? 3G? HSDPA? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Netcom tilbyr en tjeneste som heter datamania, kanskje den er midt i blinken? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Det hadde gått, men siden jeg ikke har NetCom abbonement fra før og det ikke gjelder gratis abbonementene. Så går det ikke =/ Har OneCall. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 One Call har i alle fall ikkje nokon makspris. Derimot har dei billegast datatrafikk; 5 kr./MB. Forresten har vel MTU gratis gprs i eige nett, men det er for det fyrste berre bygd ut i Oslo (trur eg), og for det andre spørst det om nokon i det heile har greidd å kople seg til internett i mtu sitt eige nett. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg kobler til PCen til internett via mobilen, og forrige gang jeg var på internett i 3 minutter. Ble regningen på 90kr Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Då må du ha lasta ned 18 MB på dei 3 minuttane. Netcom tilbyr f.eks. reint dataabonnement med fri bruk frå kl. 17 til 08 og i helgar for 99 kr./mnd., og modem kostar 499(?) om du bind deg i eit år. Evt. kan du ha det som tilleggsteneste på eit Netcom abonnement. EDIT: MTU skal vel byggje ut i Bergen (dersom dei ikkje alt har gjort det), så du kan kanskje vente til dei får orden på nettet sitt? Endret 29. juni 2008 av torbjornen Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) . Endret 29. juni 2008 av torbjornen Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Alle Telenor/djuice-abonnoment har et tak på 70 kr dagen uten månedsavgift. Ellers gjelder jo alle de overnevnte, som MTU Faktura (Fri bruk i eget nett) Endret 30. juni 2008 av Geirern Lenke til kommentar
Huni Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Det er vel kun NetCom og Telenor som har makspris på datatrafikk uten at du har noe spesialet tilleggsabonnement så vidt jeg vet, men Chess og Tele2 har også fastprisabonnement på datatrafikk (mobilt bredbånd). Endret 30. juni 2008 av Huni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå