IcedInsanity Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Vel..kan løpe,litt... Har fått noe beinhinnebetennelse i leggen så løping på asfalt osv skal eg ikke med det første. Kan ta noen lette turer i skauen..men er det andre måter å trene kondis på uten for mye løping? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 svømming er vel kanskje det beste da du slipper å tråkke på noe fysisk? Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Boksing/skyggeboksing Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Sex Jeg tror svømming er bra da. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 I tillegg trener du andre ting med svømming også, veldig sunn trening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t1pvX92QsX Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Du kan jo prøve sykling, enten på vanlig tråsykkel eller på en ergometersykkel. Hvor fort du vil øke kondisjonen din er jeg ikke sikker på, men kondisjonen vil øke etter hvert uansett. Svømming er jo utrolig god trening for kroppen generelt, så det er nok det beste alternativet du kan ta deg til. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) ah, har samme problem som deg. det jeg fant ut var at ro-maskinen på treningsstudioet er mye bedre til kondistrening om du trener aerobt. du bruker hele kroppen fremfor bare beina, og beina er i ro hele tiden så du trenger ikke bekymre deg for å gjøre skaden verre. edit: ser nå at tråden er et halvt år gammel Endret 18. januar 2009 av Valkyria Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Har du snø i nærheten så er langrennsski en ypperlig måte å trene kondisen på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå