heggstad Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 hei. var ute på en gammel båt, og fant dette enslige strået stikke opp mellom tikbjelkene på dørken. synes det ble et artig motiv og knipsa løs. lurer på hva dere synes om bildet. Lenke til kommentar
Sakera Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Med fordel kunne den kosten vært ryddet bort, den tar litt for mye oppmerksomhet i bildet? Ellers er det et pent bilde, med bra bruk av dybdeskarphet Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Det er for mye som krever oppmerksomhet, og de tingene er ikke noe særlig å se på. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg tror jeg kan utdype det PMnormal begynte på. Det er mange ting i bildet som hver for seg har potensiale. Men i stedet for å lage en helhet som er større enn summen så slår de hverandre i hjel. Hvis du ser på strået så kommer det kant i kant med en vertikal skygge nederst og overst kommer det kant i kant med noe hvitt. Det faller under prinsippet om tilfeldig sammenfallende ting, som busker som ser ut tilk å vokse ut av hodet på folk osv. Det går aldri bra i vanlige bilder. Det andre er at jeg ikke kan se uten videre at det er en båt, dermed faller en del av poenget bort for de som ikke var tilstede. Det jeg synes du har lykket med er å fange en stemning, en kontrast mellom fortid og nåtid som ikke virker påtatt og påklistret som det ofte gjør i slike bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå