Lovise_84 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Inngangen til håndkontrollene på mine kjære ps2 slim er tydeligvis ødelagt. Denne er 3 år gammel, og har en matrix infinity chip installert. Jeg har sendt mail til diverse folk for å høre hva de vil ta for å fikse problemet. Jeg har nemlig aldri kunnet spille two-player på maskina, da har det som regel klikket helt. Burde nok tatt dette opp med de jeg kjøpte den hos, men glemte hele problemet da den ble pakket vekk og ikke brukt. Nå har jeg funnet et spill jeg har blitt totalt hektet på, og selvfølgelig, etter at en litt vilter kattunger klarte å få ps2-en til å gjøre et hopp på gulvet, så funker ikke håndkontrollene. Har prøvd med flere forskjellige for å se om det faktisk var kontrollen som klikket, men den gang ei. Knappene i midten på håndkontrollene fungerer forsåvidt, men det hjelper lite når X,0 osv ikke reagerer. Tørr ikke åpne maskina for å se inni den selv. Så...Jeg har to spm: Finnes det håndkontroller til PS2 som man kan koble til usb-en? Viss ikke, hvor mye tror dere det vil koste å fikse problemet, og kan dere anbefale noen som kan gjøre dette for en billig penge? Poenget er vel at det ikke ska bli like dyrt som å få satt i ny chip.. Og for å føye til en ting til....Jeg har absolutt ikke råd til ps3, før noen foreslår det Endret 29. juni 2008 av Lovise_84 Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Kanskje denne fungerer: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=33552641 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Send en pm til jollyroger57 her inne, så hjelper han deg Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Denne gjør om PS2 kontroller til USB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå