Yob tvaya mat' Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Halla. Nå ser jeg etter en latter lydfil.. må være MP3 og ikke mpeg-4 format. Det er sånn som på hannah montana og sånt greier og jeg lurte på om noen kunne linke meg til en sånn fil .. PS: Har brukt google Takk.. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Prøv DENNE og last ned Laugh filene. Muligens du kan finne noe som passer. Eller se DENNE oversikten over free sounds på nett. Edit: For å få de over til MP3, så finnes det mange gratis programmer som kan gjøre det. hannah montana har jeg ikke kjennskap til. Endret 29. juni 2008 av SirEmanon Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Når han sier Hannah Montana mener han vel sånn publikumslatter som er lagt på. Du finner det i veldig mange komiserier, f.eks. Seinfeildt(?) og Karl & Co. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 I Karl & Co er det vel ordentlig publikum? Lenke til kommentar
solaas Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) De fleste seriene fra 80-90 tallet brukte ekte publikum. Endret 30. juni 2008 av solaas Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Var tidenes når du såg en fersk mot i brøstet episode, så kan du kjenne igjen lattern fra en fyr/dame som er en gjennganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå