Gå til innhold

Programvare som sletter ting fullstendig?

Anbefalte innlegg

Jeg har jo prøvd kontrollpanel og deretter forsøkt å avinnstallere derfra. Meeeen, det virker ikke.

Har prøvd å avinnstallere Oblivion, uten positivt resultat. Har prøvd med og uten disken inne i maskinen, med samme resultat. Jeg antar at å bare putte den i søplekassa ikke virker. Finnes det noe programvare som gjør dette?

Edit:

Leste i en bok om et program som het Burn, som hadde samme funksjon som søplekassa, men slettet tingene "byte for byte". Finnes dette?

Endret av Maggis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er litt usikker på hva du er ute etter, et avinstalleringsprogram, eller et program som fjerner filer fra filsystemet?

Du må avisnatllere programmer fra Add/remove Programs (eller Legg til/fjern programmer)

Dessuten når du sletter filer, blir aldri filen fjernet, plassene den bruker blir merket som klar for å skrives over.

Burn regner jeg med skriver over filen med bare nuller, virker ikke som det er det du er ute etter.

Lenke til kommentar

Hei. Det du er ute etter er en såkalt shredder.

Fileshredder ser ut som et ganske greit og gratis alternativ.

Edit: Men om du er opptatt av å kun avinstallere det fra systemet bør du heller gå frem ved å sette inn disken du installerte fra og starte installasjonsprogrammet på nytt. Når dette oppdager at programvaren allerede er innstallert vil det gi deg alternativet å avinstallere.

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...