Bjonski Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Hei, siden i går natt har jeg hatt et problem. Jeg satt å spilte 18 wheels of steel, så ble skjermen plutselig svart i 2-3 sekunder før bildet kom på igjen. Jeg trodde dette var i sammenheng med at sjåføren ble trøtt(har mods). Men nå nettopp skjedde det igjen uten at noen spill var oppe. Skjermkortet ligger på 50 grader ved load, så tviler på at det er skadd pga. varme. Har aldri hatt noe problemer med det ellers. Hva er det som kan forårsake slike ting? skjermen slår seg ikke av såvidt jeg har merket, den blir bare svart. Endret 30. juni 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
ElectricPizza Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg hadde fjernet skjermkort driverne og installert de nyeste som er tilgjengelige. En spyware og anti-virus sjekk skader heller ikke. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Jeg har nyeste drivere fra nvidia =/ Kan prøve med en re-install. edit: hadde visst 175.16, nyeste er 175.19 Endret 29. juni 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Ser ut som problemet er borte. Har ikke oppstått etter at jeg postet denne tråden. Kan hende det var helt tilfeldig, men kan også hende at nye drivere fikset problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå