Gå til innhold

Mess tv sin nattkonuranse.

Anbefalte innlegg

Ordet "REBAN" + en til "A".

Tar en hurtig søk på en ordfinner og finner ut at eneste mulige ord er "Barane". Sender så inn det svaret men det var tydelig feil. for en tilleggsopplysning kommer en time etterpå som sier det skal være 2x"N".

Har de lov å gjøre sånn? De lurer jo folk trill rundt. Sikkert flere 100stk som har sendt inn rett svar på mulige ord før de sier at det er 2 N er.

Hva kan vi gjøre for å få slutt på sånne konkuranser? Ingen kan svare rett når man ikke får alle opplysninger man trenger for å svare riktig.

EDIT: Har sikkert skrivefeil, har skrevet konuranser istede for konkuranser flere ganger nå.

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hele greia er svindel og lureri, husker jeg bet på for ett år og 2 siden. Var overtrøtt som fan og trodde selvsagt at det var svært få som så på , og dem sa det også at det var lite med respons så tenkte jeg hvorfor ikke sende inn svaret når jeg er helt sikker på det, så sendte jeg inn og styrte på. Og i etterkant la dem til ting hele tiden slik at det ble ett nytt ord, brukte vell 150-250 kr om jeg ikke husker feil den natten. Gansker så sur dagen etterpå da :p Etter det har jeg aldri sett mess-tv!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...