Gå til innhold

BK: Produktfoto Beo5

Dewil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke dette fungerer veldig bra som et produkt foto. Som nevnt så er ikke hele produktet i fokus og det er fy fy. Lyset må du også gjøre noe med. Bakgrunnen kunne også vært mer steril, f.eks dus hvit hele veien. Jeg syntes kansje også at det blir mer "liv" i produktet hvis du tar det i skrå vinkel istedenfor rett forfra. Ofte tar man tre bilder. Et rett forfra, et fra skrått og et rett fra siden.

Huff dette ble jo veldig mye negativt da. Er jo ikke meningen og sable ned forsøket helt.

Håper at du gjør et nytt forsøk og poster her igjen ! Stå på !

Edit: Du bør nok til med et stativ og ganske lang lukker for å få hele produktet skarpt.

Endret av FotoDilla
Lenke til kommentar
Synes ikke dette fungerer veldig bra som et produkt foto. Som nevnt så er ikke hele produktet i fokus og det er fy fy. Lyset må du også gjøre noe med. Bakgrunnen kunne også vært mer steril, f.eks dus hvit hele veien. Jeg syntes kansje også at det blir mer "liv" i produktet hvis du tar det i skrå vinkel istedenfor rett forfra. Ofte tar man tre bilder. Et rett forfra, et fra skrått og et rett fra siden.

Huff dette ble jo veldig mye negativt da. Er jo ikke meningen og sable ned forsøket helt.

Håper at du gjør et nytt forsøk og poster her igjen ! Stå på !

Edit: Du bør nok til med et stativ og ganske lang lukker for å få hele produktet skarpt.

Jeg ville brukt blender F8-11. og begynt å begynt med å teste ut lukketider ned mot 1/8. og jobbet utifra dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...