Dewil Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Noen som har noen meninger om bildet? hva kunne hvert bedre? Er første gang jeg har prøvet meg på produkfoto. Har fjernet støv fra skjermen og rettet opp noen skjevheter i bildet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Enten så er det denne ræva skjermen som er på jobb eller så er det uskapt nede ved bildet, "back" f.eks vanskelig å se at det står. Sånn..hva er det egentlig for et produkt? Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg tror du må gjøre store endringer her. Det er klart uklart nede ved bilde, men usikker på om det er det største problemmet. skyggen på venstre siden, og det at du har blåst bort ka merke det på produktet, det er verre. Du må nok finne en bedre måte å belyse dette bilde på. Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Synes ikke dette fungerer veldig bra som et produkt foto. Som nevnt så er ikke hele produktet i fokus og det er fy fy. Lyset må du også gjøre noe med. Bakgrunnen kunne også vært mer steril, f.eks dus hvit hele veien. Jeg syntes kansje også at det blir mer "liv" i produktet hvis du tar det i skrå vinkel istedenfor rett forfra. Ofte tar man tre bilder. Et rett forfra, et fra skrått og et rett fra siden. Huff dette ble jo veldig mye negativt da. Er jo ikke meningen og sable ned forsøket helt. Håper at du gjør et nytt forsøk og poster her igjen ! Stå på ! Edit: Du bør nok til med et stativ og ganske lang lukker for å få hele produktet skarpt. Endret 29. juni 2008 av FotoDilla Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Synes ikke dette fungerer veldig bra som et produkt foto. Som nevnt så er ikke hele produktet i fokus og det er fy fy. Lyset må du også gjøre noe med. Bakgrunnen kunne også vært mer steril, f.eks dus hvit hele veien. Jeg syntes kansje også at det blir mer "liv" i produktet hvis du tar det i skrå vinkel istedenfor rett forfra. Ofte tar man tre bilder. Et rett forfra, et fra skrått og et rett fra siden. Huff dette ble jo veldig mye negativt da. Er jo ikke meningen og sable ned forsøket helt. Håper at du gjør et nytt forsøk og poster her igjen ! Stå på ! Edit: Du bør nok til med et stativ og ganske lang lukker for å få hele produktet skarpt. Jeg ville brukt blender F8-11. og begynt å begynt med å teste ut lukketider ned mot 1/8. og jobbet utifra dette. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Å kjøre Nikkor 50mm f/1.8 fullåpent er fyfy. I hvertfall under slik kontrollerte forhold. Objektivet er skarpest i senter ved f/4, men er ikke sikkert det ville gitt tilstrekkelig dybdeskarphet. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Flatt og kjedelig lys, kombinert med alt annet enn absolutt skarphet, er ikke bestanddelene i et godt produktbilde. Det hjelper å studere produktfoto før du setter igang med å ta slike selv. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Da har lært litt ja.. Hvis noen lurer på hva det er for et snodig produkt kan dere se HER Takker for tips. skal se å få lånt meg en sånn igjen og prøve på ny.. bilde kommer bare jeg blir ferdig med ferien Endret 29. juni 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Carny Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Hvis noen lurer på hva det er for et snodig produkt kan dere se HER Heh..til og med der var produktfotoet kjedelig Mulig det bare er meg som syns det... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Haha.. er faktisk litt enig der... Dansker vøtt.. Jeg jobber med Bang & Olufsen produkter hver dag og det er en god del som ikke er helt som det bør være. It's just a fancy wrapping Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå