Gå til innhold

BK: Little Red House

GLN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første bilde er veffal best ja. Dog er jeg ingen stor fan av den typen redigeringsjobb. Altså et isolert objekt i sterke farger og resten nesten uten. Er altfor mye brukt og altfor mye feil brukt.

Men du har iallefall prøvd å faktisk komponere et motiv og det skal du ha kred for. Dog gir ikke selve motivet meg noe ekstra.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg synes fremdeles fargen er for "glorete". Hvis den var like nedtonet som "piken i rød kåpe fra Schindlers liste", så tror jeg det hadde blitt bedre.

:)

Lenke til kommentar

Det er vel forskjell på kunst og foto, eller? :)

Jeg synes rødfargen her ble ganske dominerende, men jeg synes "Von-schnellfahrers" versjon ble litt for mye tonet ned, da mistet bildet hele gløden ? Prøv å tone ned rødfargen bare litt, og det første utsnittet var absolutt best :)

Lenke til kommentar

Første utsnitt var helt klart best.

Dette blir forøvrig helt feil bruk av denne teknikken. Jeg vil mye heller se hvordan fargene er i terrenget rundt. Ikke er det helt gjennomført heller i og med at det ligger igjen lit rødbrunt i terrenget rundt her og der.

Komposisjonen forøvrig er helt OK. Men jeg sliter litt med å bestemme meg om jeg liker måten horisonten ligger på linje med underkant av mønet/hemsen. Det er bare på den ene siden og det er hva jeg sliter mest med. Er det slik på de andre vesrjonene også?

- Rams

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...