GLN Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Et av bildene fra turen idag, tatt på Brusand. Hvilket ble best, vanlig, eller croppet? Exif: Lukker: 1/400 Blender: f/10 Brennevidde: 17mm (Beklager, glemte å rezize bildene) Endret 29. juni 2008 av Pirja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Det nederste beskjærte bilde ble bare feil, ble sittende å undre på hva som var videre til venstre.. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Bilde 1 var klart best.... ville vurdert å tone ned rødfargen litt. Den ble for meg dessverre litt intens.. Endret 29. juni 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Så litt på bilde 1 i PS.. Slik ville jeg helst sett bilde... Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Første bilde er veffal best ja. Dog er jeg ingen stor fan av den typen redigeringsjobb. Altså et isolert objekt i sterke farger og resten nesten uten. Er altfor mye brukt og altfor mye feil brukt. Men du har iallefall prøvd å faktisk komponere et motiv og det skal du ha kred for. Dog gir ikke selve motivet meg noe ekstra. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg synes fremdeles fargen er for "glorete". Hvis den var like nedtonet som "piken i rød kåpe fra Schindlers liste", så tror jeg det hadde blitt bedre. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Takk for god kritikk. Når det sies så så det litt bedre ut når rødfarge var tonet ned, siden det dominerer bildet så mye Lenke til kommentar
Sakera Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Det er vel forskjell på kunst og foto, eller? Jeg synes rødfargen her ble ganske dominerende, men jeg synes "Von-schnellfahrers" versjon ble litt for mye tonet ned, da mistet bildet hele gløden ? Prøv å tone ned rødfargen bare litt, og det første utsnittet var absolutt best Lenke til kommentar
RamsFoto Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Første utsnitt var helt klart best. Dette blir forøvrig helt feil bruk av denne teknikken. Jeg vil mye heller se hvordan fargene er i terrenget rundt. Ikke er det helt gjennomført heller i og med at det ligger igjen lit rødbrunt i terrenget rundt her og der. Komposisjonen forøvrig er helt OK. Men jeg sliter litt med å bestemme meg om jeg liker måten horisonten ligger på linje med underkant av mønet/hemsen. Det er bare på den ene siden og det er hva jeg sliter mest med. Er det slik på de andre vesrjonene også? - Rams Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå