tåa Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Er det noen som vet om et bilspill med god bil-editor? Hadde vært ganske fett å kjøre fra feltet i en TÅA Getaway Roadster '03-modell! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Tja, det er overkommelig å lage biler til NFS-serien. Jeg husker jeg begynte på en Opel Manta for mange år siden, men den ble aldri ferdig. Du kan f.eks. sjekke www.nfscars.net hvis du vil finne ut mer. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Tja.. jeg vet om et godt bilspill, men vet ikke helt om det finnes bil-editorer til det da, Carmageddon Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Viss du vil lage baner , så kan du spille revolt Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 ja, eller du kan prøve et spill som heter: STUNTS .. det er ganske enkelt genialt.. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Stunts er enkelt og greit det beste bilspillet som noen gang er laget! ingen tvil! baneeditoren er helt konge! Lenke til kommentar
tåa Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Nå var det jo BILER jeg ville lage, da. :wink: Flere forslag? Lenke til kommentar
ander Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 GTA3 - eller selvsagt eneren og toeren, der er det skikkelig lett, men resultatet er ikke akkurat supert (sprites, sett ovenfra). Men i GTA3 Kan det bli skikkelig bra. Her kan nærmest alt editeres. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 tenkte på STUNTS jeg óg, med det samme jeg så topicen... men siden det var BILER han ville lage.. hmmm... kan sikkert lage biler i spill som Interstate '76 eller Interstate '82 (?) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 kan sikkert lage biler i spill som Interstate '76 eller Interstate '82 (?) Niks, kan bare sette på våpen på bilene Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Niks, kan bare sette på våpen på bilene kan hende det går an å skaffe en eller annen slags editor da.. går jo an til GTA2 etc.. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Huff, alt dette pratet om Stunts gir meg lyst til å prøve det igjen, men det går jo ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå