rvenes Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Vore ute med kamera nok ein gang. Denne gangen er eg litt usikker på kva versjon av bildet eg skal legge ut først og sist, men tar det sånn eg hadde tenkt det i første. Første bildet: Sjekk versjon 2 i spoilern. Her har eg justert opp bildetemp'n. Mulig det første blei for kaldt, men også mulig dette blei for varmt. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg likte godt begge bildene. Hvilket jeg likte best? Det første likte jeg veldig godt, men det andre likte jeg også veldig godt på en annen måten. Men jeg tror jeg likte bilde 1 best. Er i litt tvil men... Uansett, flott bilde Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Bildet er godt utført synes jeg. Jeg liker svær godt natur/stein/tre/vann bilder, og dette traff godt mine øyne. Av de to versjonene holder jeg en knapp på det første, jeg liker ikke så godt bruntonene i det andre. Et godt bilde! Mvh Luze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå