DagMM Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Et par bilder som jeg har lekt meg litt med i Lightroom. Blåmeis i telefonstolpe: Pus Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Bildet av pus liker jeg. Fine farger og stilig vinkel du har tatt det fra. Tom Lenke til kommentar
Carny Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Begge bildene har fine farger i seg. Komposisjonen på bilde 2 ble mest vellykket, dog har du bommet litt mens du dro i spakene. I enden av gjerde, og muligens litt på himmelen rett over, ser det noe snodig ut. Skarpe bilder, forresten. Det er alltids ett pluss! Endret 29. juni 2008 av Carny Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg synes det katte-bildet var et morsomt motiv, helt utslått og uanfektet alene på plassen....lurer på om perspektivet kommer enda bedre frem med oppretting? Vet ikke.... RandiA Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Litt usikker på om den siste croppen hjalp. Likte egentlig at bilde var litt skjevt. Bildet var fint, hadde akkurat masse dof og var skarpt^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Imo så gjør det ikke noe at bildet er skeivt, det er en katt som gjør som den vil og ser ikke ut til å bry seg om noe annet en å slappe av så da passer skeivheten Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Kattebildet var nydelig..! Liktet uttrykket til pusen veldig godt... Vinklingen mener jeg var bedre slik DagMM har det..! Stolpe bildet ga meg dessverre ingen ting... Stå på... Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 problemmet me fuglebilde er at du er altfor langt fra. Er fasinert over at 2 bilder blir postet samtidig. Et killer bilde (katten) og en anonymt bilde (fuglen) Lenke til kommentar
DagMM Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Takker for alle tilbakemeldinger! Er helt enig i at det første bildet er verdiløst som et fuglebilde. Det er fargene og linjene som gjør at jeg syns det blir litt stilig. På det andre bildet blir det som Carny sier litt merkelige blå reflekser i rekkverket. Lightroom 1.4 har sine begrensinger når det kommer til maskering. Lenke til kommentar
Sakera Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg likte det kattebildet MEGET godt ! Synes ikke det er skjemmende med refleksene i rekkverket - fordi katten tar oppmerksomheten i bildet så utrolig bra! At bildet er mørkere i kantene gjør en fin effekt her, som passer meget godt ! Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Begge bildene var meget bra, men muligens de hadde fortjent hver sin tråd da det åpenbart ikke er mye likheter mellom de? Og kattebildet er definitivt best når det er skeivt, men kanskje uten vignetering hadde gjort seg bedre? (Ser ut som du har fulgt Dave Hill-guiden til punkt og prikke på dette bildet ) Lenke til kommentar
DagMM Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Her har jeg maskert rekkverket litt for å fjerne blåfargen. Synes selv det ble en del bedre. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Det øverste bilde var meget fra, flott komposisjon med nydelige linjer som dannes av stolpen og ledningen. Horisonten er bra plassert. Lekre og avdempede toner. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg liker skjevheten. Fin fokus og dybdeskarphet, fine linjer og fine farger. Og et veldig søtt motiv. Skyene er en smule utbrent og en viss støy kan sees på gjerdet, men alt i alt synes jeg det er et fint bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå